pátek 22. prosince 2017

26. díl - Co je nového?

26. díl

Co je nového?

Ryan se šel projít, aby vydýchal rozhovor s Rachel, který ho dost namíchl. Chodil po venku tak dlouho, až ho napadlo, že by mohl vzít auto a zajet k prostorám, které nyní patří Ditě. 


Ryan: Ahoj.
Dita: Ahoj, co tady děláš?
Ryan: Přišel jsem se podívat, jak to tady jde. Pěkný.
Dita: Jo tak.
Ryan: Koukám, že by se ti hodily jedny ruce navíc.




Dita: Zvládám to sama zatím dobře.
Ryan: Nikdo ti nepomáhá? Co brácha?
Dita: Má dost práce. Nemůže.


Ryan: Já jsem volný. Pomůžu ti.
Dita: To nemusíš.
Ryan: Já vim, ale chci.


Dita: Myslíš, že je to dobrej nápad?
Ryan: Ten nejlepší.


Dita: Vždyť nemáš ani nic na převlečení. Tohle si akorát zničíš.
Ryan: V autě mám starý kalhoty pro případ nouze.


Dita: Ach jo, ty se snad zdáš. (zasměje se) Asi nemá smysl ti to vymlouvat že?
Ryan: To nemá.
Dita: Fajn, půjdu zatim postavit aspoň vodu na čaj.



Po návratu z kuchyňky Dita přistihne Ryana, jak se převléká... 
A pak přistihne sama sebe, že zírá...


Dokud si i on toho nevšimne...



Dita: ((Sakra!! Přistižena při činu, skvěle Dito...))

A tak se zase beze slova vrátí k původní práci v naději, že ji ten ruměnec z tváře zmizí co nejdřív.



Ryan: Tak, kde můžu začít?
Dita: Nó...


Nemůže spustit z Ryana oči. Jaktože si nikdy jeho postavy nevšimla? Ptá se  v duchu sama sebe...
Je tak boží...


Ryan: Nó? (zasměje se)
Dita: Promiň... já... zamyslela jsem se.
Ryan: Tak jak?
Dita: No, můžeš začít tim, že mi pomůžeš natírat židle, barvu i další štětec tady mam. Jedna tady byla kazová.. Počkej, podívám se která to byla.

Dita rychle vstane a jde se podívat po židli. Ryan nezaváhá a je jí v patách. 


Ryan: Krásně voníš. (Pohladí ji po paži)


Dita: (Srdce ji bije jako na poplach, má pocit, že jí hoří tváře i uši.) Vraťme se k práci.. ano?
Ryan: Dobře.


Dita: Co vlastně děláš tady?
Ryan: Pomáhám ti.
Dita: A neměl bys být teď někde jinde?


Ryan: Nemyslim si. Kde třeba?
Dita: Třeba doma, balit nebo tak něco.
Ryan: Ne, jak tě to napadlo?


Dita: Pokud vim, tak Rachel pozítří odjíždí....
Ryan: Ano.
Dita: Myslela jsem, že... no, to je vlastně jedno.
Ryan: Co jsi myslela?
Dita: Tak... (pokrčí rameny)... že pojedeš s ní.
Ryan: Můj život je tady, vím to já a teď už to ví i Rachel.
Dita: Dobře. (pousměje se) I tak, neměl bys být teď teda s ní?
Ryan: Nepohodli jsme se.
Dita: Jakto?
Ryan: To je teď už jedno, nechci si tim kazit den. Co je u tebe nového Dito?
Dita: Nic. Jsem tu teď každý den. A u tebe?


Ryan: U mě konkrétně nic. Ale dělá mi starosti Luke.
Dita: Proč, stalo se něco?
Ryan: Má problémy s Alex.
Dita: Nojo, Paige něco říkala.
Ryan: Jo, ale horší je fakt, že ty problémy jsou tak velký, že se kvůli tomu hádaji už i Luke s Paige.
Dita: To mě mrzí.
Ryan: Mě taky, chtěl bych pro ně něco udělat, ale nevim co.
Dita: Ono se to zlepší samo, uvidíš. Co Alex provedla?
Ryan: Půjčila si nějaký pěkně drahý auto, na kterém Luke dělal pro VIP zákazníka, aby se mohla vytáhnout před kámošema a nabořila ho.
Dita: To snad ne..
Ryan: Jo... nic se jí nestalo, má jen pár škrábnutí, ale auto je dost zničený, oprava bude stát hrozně moc peněz a ona si s tím hlavu moc nedělá. Luke ji to zatím všechno toleruje, Paige je tolerantní už mnohem míň...


Dita: Co s tím hodlá dělat? Bude jí odpouštět věčně?
Ryan: Už ho nějakej ten pátek znám... chvíli to snáší, ale když pohár přeteče tak se nezná...
Dita: Stejně, tohle nemůže dobře dopadnout...
Ryan: Myslim si to samý, ale je zvláštní tomu přihlížet.
Dita: Já vim, jsou jako tvoje rodina, viď?
Ryan: Hm. Jsi tak skvělá.
Dita: Proč? (zasměje se)
Ryan: Už jen tím, žes mě vyslechla...





5 komentářů:

  1. Tak to bude příští rok veselo! :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Těším se na další Tvůj příběh ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. Som zvedavá, ako to pôjde ďalej, aj na Luka a Paige a Alex, snáď jej trochu pristrihne hrebienok. Inak krásna scéna, veľmi sa mi páči Dita v tej košeli :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak toto bolo poriadne "husté". Dita je už tak romanticky nalomená... Kedy konečne úplne podľahne svojim citom. Teším sa na pokračovanie, som zvedavá i ja na ďalšie vyčíňanie Alex. Scéna s reálnymi rekvizitami ako sú stoličky, štetce a farby opäť na 1 s hviezdičkou.:-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za návštěvu! ♥ Nicole