sobota 9. prosince 2017

25. díl - Přešla mě chuť

25. díl

Přešla mě chuť


Rachel trávila ve svém bytě odpoledne společně s Ryanem, do dojezdu jí zbývali dva dny. Vše už měla sbaleno, připraveno.
Už se nemohla dočkat.





Rachel: Byl jsi v té sprše dlouho.
Ryan: Potřeboval jsem to.
Rachel: Objednala jsem nám na večer stůl v té italské restauraci na rohu.


Ryan: Fajn...
Rachel: Proč jsi tak přešlý, děje se něco?
Ryan: Ale ne. Luke má nějaké starosti s Alex.
Rachel: Hm, nojo. Proč si s tim děláš starosti ty?


Ryan: Štve mě to.
Rachel: Na to se vykašli, je to jejich problém.
Ryan: To není, jsou jak moje rodina.
Rachel: Ale nejsou. Tak už na to nemysli. Hele chci ti něco ukázat..


Rachel: Podívej... Co na něj říkáš?
Ryan: Nevim, prostě gauč..
Rachel: Líbí se ti?
Ryan: Je to tvůj styl, no. Ale nemyslim si, že ta bílá kůže je praktická.
Rachel: Aha.. já už ho objednala.
Ryan: Když se ti líbí.


Rachel: Bude se nám tam hodit, viděla jsem fotky toho bytu, naši mi je poslali a co je lepší, mám na to člověka, už nám to tam zařizuje, já mu jenom posílám co chci nakoupit a on to vyzvedne a dokonce sestaví, naaranžuje. New York je úžasnej, mají tam lidi vážně na všechno.


Ryan: Rachel., počkej, počkej... jak "nám"?
Rachel: No přece ten náš byteček, koupila jsem ho za ty peníze po dědečkovi, budeme to tam mít nádherný.
Ryan: Já snad špatně slyšim.


Rachel: Bude to přece náš společnej byt.
Ryan: To nebude!
Rachel: Pojedeš tam přece se mnou ne? Co tě tak vytočilo?


Ryan: Už toho mam dost!


Rachel: Ryane, já vim, že máš teď strach. Ale já tam budu přece s tebou, budeme tam spolu na všechno, budu vedle tebe, uděláme si nové přátelé, rodinu, najdeš si tam skvělou práci...


Rachel: Já už jsem to všechno zařídila....
Ryan: Ty seš jak kolovrat. To je pořád dokola!
Rachel: Proč se tomu bráníš?
Ryan: Nebránim se! Ale bytostně nesnášim, když někdo rozhoduje za mě!
Rachel: Počítala jsem s tim.
Ryan: Ale já ti celou dobu říkal, že doma jsem tady. Na tom se nic nezměnilo!
Rachel: Chceš mi říct, že nepojedeš?


Ryan: Říkám ti to celou dobu. To jenom ty to nechceš slyšet. Myslel jsem, že o těhlech věcech už jsme mluvili.
Rachel: Doufala jsem, že tě nakonec přesvědčim. Že si to rozmyslíš a pojedeš.


Rachel: Kam jdeš?
Ryan: Na vzduch!
Rachel: A vrátíš se ještě? ... Co ta naše večeře.
Ryan: Přešla mě chuť.


4 komentáře:

  1. No snad se konečně holčině otevřou očka!

    OdpovědětVymazat
  2. Tak si myslím,že to je definitivní konec.Rachel už asi neuvidíme,až odjede,že :-( ?!?

    OdpovědětVymazat
  3. Rachel mi bude chýbať, je to jedna z mála IT, ktoré sa mi strašne páčia, asi je to tým, že má taký milý ksichtík. V tvojich príbehoch som si ju napriek jej povahe umrčaného rozmaznaného jedináčika veľmi obľúbila, ale potrebovala, aby jej to Ryan už konečne povedal asi z mosta do prosta, lebo jej to očividne nedochádzalo.

    OdpovědětVymazat
  4. Rachel má zrejme klapky na ušiach a ružové okuliare na očiach a žije si "autisticky" či skôr egoisticky vo svojom svete, kde sa deje presne všetko podľa jej plánu. Akonáhle sa niečo zmení mimo jej plánu, tak sa odrazu začne len čudovať. Nuž Ryan jej to mal dávno asi lepšie vysvetliť o čom to melie.:-D

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za návštěvu! ♥ Nicole