pondělí 13. června 2016

Disney Popelka - Emma

Krásné úterý,
novou filmovou Popelku, která přišla do kin minulý rok, jsme asi už viděl každý, kdo máme rád pohádky od Disneyho.

Mattel vyrobil k tomuto filmu i panenky barbie podle hlavních hrdinů. Nechybí Popelka ve dvou verzích - plesová a svatební, macecha a kmotřička víla, no a všechny se krásně povedly! Tvůrcům můžeme rovnou zatleskat nad úžasnou podobou s herci.

V mé sbírce zatím vlastním pouze Popelku z plesu, macecha nebo kmotřička by se mi samozřejmě taky líbila, ale nemůžu mít všechno! No třeba jednou uvidíme. :)

Tuto krásnou panenku jsem našla v hračkárně Dračik, měli obě verze Popelky a já se asi půl hodiny rozmýšlela, kterou vzít, byly obě tak nádherné!

Nakonec u mě vyhrála plesovka, je prostě krásně pohádková. ♥



Tak a tady můžeme zatleskat i mně! Nezapomněla jsem vyfotit krabici! Ale to by se ani stát nemohlo, protože je to prozatím ta nejkrásnější krabice, jakou jsem u panenky viděla! 




Popelka je tak dokonalá, že jsem ji 14 dní nechávala v krabici, než jsem tu krásu rozbalila. A to krabice vždycky rvu nedočkavostí jen co odemknu dveře!


Panenka má dokonalou malbu obličeje. Nádherně propracované šaty, promelírovaný účes světlými proužky a třpytivými vlasy - ty bych oželila
Ale chápu, že takhle je ten pohádkový efekt působivější :)





No a tady ji máme už bez krabice v celé své kráse ! 
A protože má panenka krásnou originální tvář, tak ji zařadím mezi mé modelky se jménem Emma.  Můžete se brzy těšit na její fotky v civilu











Detaily šatů







Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji Vám za návštěvu! ♥ Nicole