úterý 14. června 2016

Red Carpet - Jennifer Lopez - Jennifer

A pokračujeme v krasojízdě!

Dnes bude dalším představovaným kouskem panenka z LOOK kolekce z řady Red Carpet a to: Jennifer Lopez, které jsem se rozhodla ponechat jméno.



Přestože jsem tentokrát narychlo krabici vyfotila, není to nic extra, ale pro představu to stačí, pokud byste chtěli vidět více, tak na googlu určitě bude lepší foto :)




Panenka je opravdu krásná, má dokonalou malbu obličeje a celkové propracování se mi líbí. 
Jennifer má původně na hlavě drdol jako na krabicové fotce a stříbrné malé náušnice, zde jsem je nahradila perličkami, jelikož jsem stříbrné nutně potřebovala na jinou panenku a už ji bohužel nejdou vyndat.
Ale řekla bych, že i s perličkami outfit vypadá skvěle. Drdol jsem rozpustila, přišla mi Jennifer v něm pak moc "přísná". 














Róba kterou Jennifer má je ohromující a ty třpytky, které za sebou nechává také! :D

Panenka má k sobě stojánek a bílé stilleto lodičky, další příslušenství nemá.









1 komentář:

  1. Je krásná, jsem ráda, že se JLo přestěhovala ke mě do Bohumína :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za návštěvu! ♥ Nicole