neděle 29. října 2017

21. díl - Takhle to nechci

21. díl
Takhle to nechci

Dita si užívala odpoledne po svém - nad šálkem dobrého čaje, s nohama nahoře a časopisem v ruce.


Dokud ji nevyrušil zvonek.



 Dita: ((Sakra, kdo to může...?))

A protože nikoho neočekávala, tak chvíli počkala zda ten za dveřmi odejde, v tuhle chvíli nestáhla o žádné podomní nabídky pochybných prodejců. 
Zvonek se ozval znovu.



Dita: Ryane? ((Sakra... musim si pořídit to kukátko, vypadám jak hastroš)) Co ty tady?
Ryan: Můžu dál?
Dita: Jistě..


Dita: Stalo se něco? Odkud víš, kde bydlim? 
Ryan: Mám svý zdroje. 
Dita: Já... nečekala jsem tě...


Ryan: Vypadáš skvěle i tak. 
Dita: (začervená se) Co si dáš kávu, čaj, vodu?
Ryan:  Čaj, děkuju.
Dita: Posaď se.

  

Ryan: Přinesl jsem ti ty smlouvy k prohlédnutí.
Dita: Jsi hodný, ale nemusel jsi, měli jsme se přece sejít kvůli tomu příští týden.
Ryan: Já vim, ale říkal jsem si, že by bylo lepší, kdybys je nechala ještě zkontrolovat u právníka.
Dita: To v každým případě, ale nespěchala jsem na ně.


Dita: Ale děkuju... 


Ryan: Nemáš zač, přišel jsem rád.
Dita: Příště ale prosím zavolej předem.
Ryan: Je mi to jasný.
Dita: Jak to myslíš?


Ryan: Nedošlo mi, že bys tu někoho mohla mít, už se to nestane.
Dita: O to nejde, ale co kdybych nebyla doma? Jel by jsi sem zbytečně.
Ryan: Jak se ti daří, Dito?
Dita: Pořád stejně, nic se nezměnilo.
Ryan: Něco přece jen.
Dita: Kam tim míříš?
Ryan: Na té oslavě, nemohl jsem si nevšimnout...
Dita: Čeho ? Asi nechápu...
Ryan: No, že máš známost.
Dita: Jak jsi na to přišel? (zasměje se)
Ryan: Viděl jsem vás. 
Dita: Ale já přece...  (zamyslí se)
Ryan: Ale v pohodě, nic ti nevyčítám, nemůžu se na tebe zlobit.
Dita: Né! Myslíš toho černovlasýho fešáka co přišel před vašim odchodem? (cukají ji koutky)
Ryan: Hm.
Dita: Jó, tak ten je báječnej. (dělá si srandu) Už dvacetčtyři let.
Ryan: (upřeně se na ni podívá) Kamarád?
Dita: Bratr. (vyprskne smíchy)
Ryan: (uleví se mu a zasměje se taky) Já myslel, že... promiň. (chytne ji za ruku)


Ryan: Jsem žárlivej pitomec a vlastně na to ani nemam právo. Omlouvám se.
Dita: Nic se nestalo.
Ryan: (přisune se k Ditě blíž a vezme ji kolem ramen) Hrozně mi chybíš, Dito.


  

Ryan: Nemůžu tě dostat z hlavy.


Ryan: (nakloní se k polibku)
Dita: Počkej. (ucukne) Já to takhle nechci.
Ryan: ?
Dita: Chtěla jsem o tom s tebou mluvit.
Ryan: Povídej...
Dita: Je mi celá tahle situace nepříjemná, nechci si tady s tebou nic začínat, dokud si to nevyřešíš s Rachel, tak zněla dohoda už od začátku. A pořád se to nikam neposunulo.
Ryan: Věř mi, snažim se, ale...
Dita: V pořádku, já vim že jo. Ale dokud to nebude vyřešený, bude lepší když se nebudeme vídat, nechci aby to dopadlo špatně a já musela Rachel do očí lhát. Příčí se mi to..
Ryan: Chápu..

U dveří se rozdrnčí zvonek a Dita to bere jako vysvobození od nepříjemné konverzace, alespoň do doby než otevře dveře.


Dita: Rachel? 
Rachel: Máš čas? Mám novinky!
Dita: No tak pojď dál...
Rachel: Ryane? Co ty tady?
Ryan: Přinesl jsem Ditě smlouvy od prostorů.
Rachel: Takže je kupuješ?
Dita: Už to tak bude.
RachelParáda. 


Rachel:: No nakonec jsem ráda, že jste tady oba - moji nejdůležitější lidi v životě, samozřejmě hned po rodičích.
Dita: ((Asi se pozvracim...)) (Dita má ještě větší výčitky, přestože zatim nic špatného neprovedla)
Ryan: Co se děje?
Rachel:: Umřel nám dědeček.
Dita: Rachel, to je mi líto. Jak je ti zlato?
Rachel:: V pohodě, ale odkázal mámě celou svoji vilu i pobočky restaurací, které vlastnil v New Yorku. Naši tam koncem příštího týdne pojedou, nejdříve asi jen na čas aby zjistili jak se věci pořádně mají a pak to vypadá, že se tam přesunou na trvalo. No není to skvělý?
Dita: Já nevim, umřel člověk..
Rachel:: Ale prosim tě, byl už starý. Je to parádní příležitost. Svatební salón by máma prodala, už má dokonce i zájemce. Já bych mohla dostudovat v Americe, měla bych tam i mnohem více příležitostí se upíchnout ve světě modelingu, než tady.
Ryan: Takže ty tam chceš odjet taky? Natrvalo?
Rachel:: Zatím bych tam jela s nimi na čas, pak by se uvidělo.
Dita: Nechám Vás tu o samotě.



Ryan: Rachel, samozřejmě ti tohle všechno přeju, ale náš vztah tím pádem nemá žádnou perspektivu.
Rachel:: Naopak! Na dálku to těch pár měsíců zvládneme. A potom můžeš přijet za mnou.
Ryan: Nemyslim si, že to má budoucnost, když se uvidíme takhle málo.
Rachel:: Myslela jsem, že by ses tam přestěhoval se mnou. Jako realiťák nebudeš mít problém najít si práci..
Ryan: Ale moje firma je tady.. Nechci zase pracovat pod někym. 
Rachel: No a? Tak založíš novou pobočku v Americe, nebo tam tuhle přesuneš, v čem je problém? Budeme tam spolu, navíc dědeček byl hodně bohatý, koupíme si za ty peníze krásnej byt v centru, bude to úžasný. Nebudeme mít žádné starosti.
Ryan: Promiň, ale ne. Nemam nikoho komu bych předal tuhle pobočku, navíc mam tady celou svoji rodinu.
Rachel: Vždyť ty už nemáš rodinu...
Ryan: Luke a Paige jsou jako moje rodina.
Rachel: Vždyť to jsou jenom kamarádi. Těch si uděláš spoustu i tam. Hele. Nech si to projít hlavou, promluvíme si o tom zítra. Teď jsi nejspíš zaskočený. Ale já se jen tak nevzdám, Ryane.


14 komentářů:

  1. Ty z té Rachel děláš dokonalou rozmazlenou potvoru :-D ... já bych ji už asi prskla do očí. Ale jsou ty příběhy čtivé. Mimochodem Dity a Ryana jsou moc krásné fotky až skutečné na té sedačce :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Hernajs holka jedna nedovtipná. Jsem zvědavá, jak z toho vybruslíš. Odjezd zatím dobrý, ale co dál????

    OdpovědětVymazat
  3. Miluji tvé příběhy a postavy.Máš pěkné fotky a vše hezky vymyšlené.Ta blonďatá potvůrka je skvělá,líbí se mi :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji Míšo. Jsem ráda, že se Ti mé příběhy líbí. ☺

      Vymazat
  4. Úžasné zpracování! 8-)
    Budu horlivě sledovat tvůj blog dokud tu nebude další díl!
    Bomba prostě! 8-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji. ☺ Jsem ráda, že se příběh líbí.

      Vymazat
  5. Ujuj, tak na toto som zvedavá :-) Rachel je úžasná, milujem ju, bude mi za ňou smutno :-(
    Ryan a Dita sa k sebe krásne hodia, bude z nich úžasný párik :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Neviem, čo bude s týmito Tvojimi príbehmi ďalej, ale jedno viem určite, sú úplne super. Vieš krásne oživiť jednotlivé postavy a dokonale fotíš.:-) Rachel je silné káva pre každého, takže asi za ňou nebude nikomu smutno.:-D
    Tento tyrkysový gauč je skvelý, rovnako i biely stolík.:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Mary, vážím si Tvých slov. ♥ Také moc děkuji za pochvalu nábytku. ☺

      Vymazat
  7. Bála som sa, ako sa vyriešia príbehy, keďže sa lúčiš s niektorými kráskami, ale očividne to máš premyslené :D Rachel je svojská, bude mi chýbať, ale Rita s Ryanom by sa už konečne mohli dať dohromady :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Snažila jsem se o to no.. :-D Mám dost nafoceno dopředu, ale není čas na úpravy. Možná bych teď nafotila něco jinak, ale už se nedá svítit. :-D Uvidíme, jak to nakonec dopadne.

      Vymazat

Děkuji Vám za návštěvu! ♥ Nicole