úterý 25. července 2017

Evelyn Weaverton - Glittering Gala - 59th east Collection - Dressed doll

Evelyn Weaverton - Glittering Gala

59th East Collection

Dressed doll - LE 400ks

V dnešním článku bych Vám ráda představila další kousek v mé sbírce a zároveň na panenku udělala malou recenzi.
Na promu mě tahle krasavice zaujala nejvíce a dost jsem si pohrávala s myšlenkou, zda si ji předobjednat. Ale protože se jednalo o úplně novou IT tvář, tak jsem se rozhodla, že si počkám na reál.


Nakonec jsem z reálu byla natolik nadšená, že jsem si Evelyn přidala na seznam přání. A tady je. :-)


Když jsem si panenku rozbalovala, byla jsem nadšená. Krabička je honosná, krásná (a to se mi zdála na fotkách na ebay pěkně ošklivá :D) s magnetickým dvoukřídlým zavíráním.
Opět jsem si rozbalování nové panenky užila se vším všudy - ten pocit je k nezaplacení.
Evelyn jsem chtěla kompletní, protože mě nadchly její krásné flitrované šaty a byla by škoda se o ně ochudit - to jsem si alespoň myslela než jsem je dostala do rukou, ale o šatech později...



Při rozbalování mou radost maličko vystřídalo zklamání a krásný pocit ze sběratelského úlovku zmizel s otevřením postranních okýnek. Doteď jsem byla zvyklá mít doplňky panenek zabalené v pytlíčkách a srovnané v malé krabičce. Tady sice byly všechny doplňky zabalené do průhledných igelitových pytlíčků, ale byly všechny narvané v jednom velkém - včetně šperků, botiček, náhradních ručiček.... Což mě osobně zklamalo.

A takhle to vypadalo:
:-(


Možná si řeknete, že řešim kraviny, ale co...


Spodní odnímatelná část sukně drží na boku za háček.
Flitrované šaty jsou opravdu krásné, leč dost nepraktické. Vzadu nejsou na zip jako většina šatů, ale na háčky. Jsou tak těsné, že oblékání na panenku je vážně boj nejlépe ve dvou osobách. :-( Aneb připomnělo mi to dávné doby, kde se ženy rvaly do korzetů - nějak takhle to totiž vypadalo, když jsem ji je znovu oblékala. :-D
Boty které panenka k sobě má jsou plastové - což je za mě velké mínus a doufám, že v tomhle IT nehodlá pokračovat - navíc jsou pěkně k ničemu, protože jí padají z nohy, tělům FR i FR2 jsou malé a Monogram taky moc nedrží, ovšem drží mu lépe než u této panenky, které patří... (jiná těla nemám, takže nemohu ozkoušet)
Stojan, který k panence byl je dost vachrlatý, pořád z tyčky padají zarážky na panenku a já si z toho rvu vlasy. :-D


Tato panenka má kromě nové tváře taky nový typ těla (east 59th 1.0) , které je drobnější než FR2 - má užší ramena, kratší ruce a panenka je celkově cca o půl hlavy menší, prsa má hodně podobná tělu FR. Tělo je tužší a tím pádem se hůře polohuje.
Pohrávám si s myšlenkou, že ji časem stejně přetělím na FR2, které mám nejradši. :-)
Časem tělíčka nafotim vedle sebe pro představu.


Když už jsem si Evelyn kupovala bylo mi jasné, že ani jí nezůstane původní účes, přestože je krásný.
Ještě týž den jsem ji vlasy umyla a převlékla ji do civilu.
Vlasy mě maličko zklamaly, protože dlouhé je má pouze vpředu, vzadu jsou o dost kratší (nemám nafoceno). :-(



Tak a tady už je v celé své kráse a proměně.
Šatičky mam od Ivanky, které ještě jednou moc děkuji. Mám je doma už déle, ale ještě se doteď nenašla vhodná kandidátka, která by je oblékla.



Teď zpětně musim říct, že bych se nakonec bez její výbavy celkem obešla a postačila by nahá. :-) Šaty jsou sice nádherné, ale pro mě téměř nepoužitelné, boty jsou nepoužitelné, protože padají, doplňky nic moc - nadchly mě pouze šperky a šampaňské se skleničkami. Věneček s květy na hlavě také nedrží a padá a nedá se hlavě přizpůsobit.
Přesto koupě panenky nelituji, protože je nádherná a tyto drobné nedostatky se dají přehlédnout. :-)

Představuji Vám krásku Claire Laurent.

Už se těším až nové panenky zařadím do fotopříběhu, a že jich je hodně. :-)




8 komentářů:

  1. Gratuluji ☺Zmrzlinka80

    OdpovědětVymazat
  2. Je prekrásna, musím priznať, že tejto kolekcii som na prome vôbec nevenovala pozornosť, tak ma zaskočilo, aká podarená je táto tvár :-) Dobre, že si napísala recenziu, takto z fotiek jej výbava pôsobí výborne, ale verím, že tie šaty a topánky a všetko ostatné musí byť "zážitok" :-D Aj ja sa už veľmi teším na zapojenie nových postáv :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Gratuluji k nové panence, má krásnou tvářičku.

    OdpovědětVymazat
  4. Claire je krásná, ale úplně chápu, že jsi byla trochu zklamaná. Taky bych byla.

    OdpovědětVymazat
  5. Gratuluji,v civilu je o mnohem krásnější ;-)

    OdpovědětVymazat
  6. Gratulujem k ďalšej kráske do zbierky. Jej balenie je veľmi luxusné. Ani ja som na prome nevenovala pozornosť tejto kolekcii. Je krásna, taká sofitstikovaná. V civile s kvietkami vo vlasoch sa i mne viac páči. Mňa sklamali najmä plastové topánky, to rozhodne stráca na úrovni, čo kopírujú Mattel? Šaty sú krásne, ale i doplnky a šperky. Som zvedavá akú rolu jej dáš vo svojich príbehoch.;-)

    OdpovědětVymazat
  7. Opravdu nádherná panenka co se tvářičky týče,mě se líbila už na promo fotkách a zaujala mě snad jako jediná. Škoda,že má menší tělo než ostatní IT panenky,tím pádem jí asi nebudou sedět všechny oblečky od ostaních panenek,obvzláště asi ne kalhoty :-( Šaty se mi také moc líbily,ale vzhledem k tomu,že bych pro ně neměla využití,bych asi volila při případném nákupu panenku nahou.Bez plastových botiček se opravdu obejdu. Iva K.

    OdpovědětVymazat
  8. Je to krásná panenka, líbí se mi ta tvář, ty lícní kosti a povedená malba. Nicméně si myslím, že ty háčkované šaty jí sluší víc, než ty původní. IT dřív dělali háčky na šatech častěji, takže si ten boj dovedu živě představit, taky takových pár mám.
    Plastové botky IT čas od času použijí, ale za ty prachy by člověk očekával něco trochu jiného...

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za návštěvu! ♥ Nicole