úterý 28. února 2017

Poslední úlovky za rok 2016

Ahoj!
Dnes bych Vám ráda představila oné panenky, které jsem Vám už v minulém roce představit nestihla. :)

Zase jsem pekelně vytočená. Moje krásné a ostré fotky po vložení sem na blog zase ztrácí kvalitu. Vůbec nevim co s tím mam dělat. Někdy jsou stejné, jindy se takhle rapidně zhorší, což mě teda pěkně štve! :(

Doufám, že si fotky užijete i přes to. 





Steffie z řady The Look Collection - City Shopper
Tuhle krasavici jsem u sebe ubytovala už na jaře 2016, ale pořád nebyl čas Vám ji představit.
Na sobě má sukni od Karličky Sweet Tea a musím říct, že jí moc sluší. Líbí se mi sladěnost květin a rtů, vypadá to skoro jakobych ji tak koupila, a že by se mi líbila! Přijde mi mnohem jemnější a žekla bych, že tenhle look jí vážně svědčí. :)
Bohužel i tato krásná Steffie hledá svůj nový domov. V případě zájmu mi napište.



Další krasavicí, kterou jsem u sebe na podzim ubytovala byla 

Location on: Monte Carlo s tváří Lea / Kayla.







Panenka to je překrásná. Přišla mi nová, zbalená, takže mé potěšení bylo maximální, to asi každý sběratel chápe. :-D
Bohužel jsem ji musela z finančních důvodů poslat dál. Teď lituji, že jsem si nenechala alespoň ty parádní doplňky a oblečky. Nic tak krásného jsem ještě na panenky neměla. No pozdě bycha honit. Třeba se jednou zadaří je získat zpět. :)




A posledním mým přírustkem od Mattela byla tahle překrásná Lara.

Blond Blonds Diamond

Co Vám budu povídat. Loučení s touhle krasavicí bylo hodně těžké. Konečně jsem se jí dočkala, a aniž by se dlouho ohřála, musela mou sbírku též opustit z finančních důvodů.
Více fotek jsem měla, ale sdílet Vám je tu nebudu, panenka má totiž už novou majitelku, která se nám už jistě brzy pochlubí s fotkami této krasavice sama. :-)

 







1 komentář:

  1. V prvom rada chválim nové záhlavie blogu. Je krásne a umelecké.:-)
    Steffie veru ožila v tomto outfite. Je z nej kočka.
    Monte Carlo je božská, patrí medzi topky zberateľských bábik od Mattela. Veru škoda, že si si nenechala jej outfit s doplnkami, lebo Tvoje IT kočky by ho určite využili. Ja som sa náhodou dostala k tej jej kabelke a to som bola šťastím bez seba.:-D
    Blond Lara je božský kúsok a klenot. Tipujem, že skončila u Nikol H., ktorá po nej veľmi túžila. Tak som zvedavá, či som mala pravdu.:-D

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za návštěvu! ♥ Nicole