pondělí 29. května 2017

Swimwear special - Lilac mood

Plavkové focení mě opravdu začalo bavit. ☺
Tentokrát mi jako modelka pózovala Paige, které jsem lehce upravila vlasy. Změny jste si mohli povšimnout již v posledním dílu fotopříběhu. Už když jsem si ji kupovala, tak jsem si pohrávala s myšlenkou, že ji vlasy jednou zvlním a řekla bych, že jí to sedne více. ♥













5 komentářů:

  1. Ďalšia letná pecka v podobe dokonalej Paige.:-) Fialové Basic plavky jej veľmi pristanú. A fotky sú opäť raz dokonalé na profesionálnej úrovni.;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Paige je nádherná. Koment musím podepsat, jinak jsem anonym. Jé hele, už mi to jde! :-D

    OdpovědětVymazat
  3. Tuhle panenku miluju a jsem moc ráda,že jí mám také ;-) .Byla to moje první panenka s tělem FR2.Překrásné fotky!!!

    OdpovědětVymazat
  4. Paige je úžasná a toto plavkové fotenie sa tiež veľmi vydarilo, fialová farba je na nej krásna :-) Tiež jej veľmi pristanú jemne vlnkové vlasy ;-)

    OdpovědětVymazat
  5. Plavky jí dokonale ladí ke rtíkům. Úžasné fotky!

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za návštěvu! ♥ Nicole