neděle 19. března 2017

Callum Windsor - Jem And The Holograms 2016 - Sean Harrison - LE 500


Callum Windsor - Jem And The Holograms 2016 

Sean Harrison - LE 500

V dnešním článku bych Vám ráda představila můj druhý pánský přírustek do sbírky. Jedná se o panáčka z řady Jem And The Holograms.
Tohoto Calluma jsem zakoupila na MMB, byl nový, kompletní a hrozně mě lákal! Chodila jsem ho okukovat asi 14dní, ale pořád mě od koupě odrazoval ten jeho šílený outfit.



Nakonec jsem si řekla, že jednotlivé části jeho outfitu samy o sobě nejsou tak hrozné a najdu si pro ně určitě jiné využití. Co se týče kolekce Jem and the Holograms, tak to mohlo dopadnou i hůř. :)
 A tak jsem se mohla těšit až mi panáček dorazí.
Přišel v krásné krabici - tentokrát jsem se poučila a vše řádně nafotila! :-D



Byla jsem nadšená. Vše bylo popracované do posledního detailu. Připadala jsem si zase jako malé dítě o Vánocích. 



Callum je opravdu nádherný panáček, má krásnou barvu očí a uhrančivý pohled. U mě doma dostal jméno Zane (čtěte Zejn) přijde mi pro něj ideální. Je to přesně ten typ "zlýho hocha" který se mi do sbírky parádně hodí, přítel mi na něj řekl: "Tak ten vypadá jako pěknej haj*l" :D Haha.
Navíc v něm vidím i lehkou podobnost s Ditou, takže jsem se rozhodla z těchto dvou udělat sourozence.



Ze Zanea jsem byla opravdu nadšená. :) Měl k sobě krásné doplňky, oblečení bylo propracované. Nejnadšenější jsem byla z jeho saka, bot a hodinek.





V celé své kráse.



Po svlečení celkové hrůzy z 80. let a navlečení do obyčejné bílé košile hned vypadá o 1000% lépe.

Po svlečení Zanea velkou radost vystřídalo velké zklamání. Zjistila jsem, že panáček má jiný odstín hlavy a jiný těla. Dost mě to štve. 
Na fotkách to není tolik vidět. Ani naživo to není zas taková tragédie, ale i tak to naštve za ty prachy. Kdybych to věděla dopředu, tak bych si ho nekoupila, ale v outfitu s košilí až ke krku to zkrátka ani po vybalení nebylo vidět, to až po kompletním svléknutí. :(

Dejte mi schválně vědět, jestli ho někdo z Vás vlastní taky, zda tuto odlišnost pozorujete taky nebo mám zase já "vadný kus" :(





6 komentářů:

  1. Je to fešák a líbí se mi i jeho doplňky.

    OdpovědětVymazat
  2. Gratulujem k ďalšiemu fešákovi do zbierky.:-) Jeho oči sú na ňom to najkrajšie, priam hypnotizujúce.:-) Jeho čierne vlasy sú tiež krásne.:-)
    S farebným rozlíšením Ti žiaľ ja neporadím.:-(
    Kolekcia Jem a spol. nie je moja obľúbená od IT, stále čakám, kedy už nadobro skončí, ale pár favoritov najmä z mužského rodu sa mi páčia.:-D Napríklad Rory Riot.:-)
    Oblečenie je čistý masaker z 80.rokov, ja módu z 80.rokov vôbec nemusím, takže asi tak.:-D Ale sako a topánky iste prekombinuješ a využiješ inak.;-)

    OdpovědětVymazat
  3. Náhodou je nádherný a ten Outfit není špatný. Je to kus chlapa. Gratuluji k pořízení.

    OdpovědětVymazat
  4. Je opravdu uhrančivý. Já jsem si zase pořídila Calluma z řady Color infusion Cinematic. Kromě očí se hodně podobá tomu tvému. Pro mne je to jedna z nejhezčích mužských tváří u IT.

    OdpovědětVymazat
  5. Jednu dobu jsem nad ním také uvažovala,ani už nevím,proč jsem ho nakonec zamítla?!Je hezký a opravdu má takový prohnaný výraz,žádný svatoušek :-) .Oblečení je ještě dobrý,mohlo by být hůř :-D .

    OdpovědětVymazat
  6. Má neuvěřitelně hypnotický pohled. To je záporák jak ulitý :-D To jeho oblečení je sice děsné, ale jednotlivě využitelné a na JEM to opravdu mohlo být mnohem horší :-D
    Sice nemám přímo tohodle fešáka, ale několik mých panenek od IT má rozdílnou barvu hlavy a těla. Vzhledem k tomu, jaká je jejich cena to umí nakrknout :-x

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za návštěvu! ♥ Nicole