pátek 2. září 2016

Fotopříběh - 1 díl.


- Příběhy modelek, studentek, ale především kamarádek.




Olivia: Vaši jsou stejně skvělí, že nám půjčili chatu na celý víkend. Vážně jim tu nevadíme?
Carly: Neblázni. Jsou rádi, že před zimou zmizí všechny železný zásoby a stejně tu nejsou, tak co.


Olivia: No vidíš, jak o tom mluvíš, už mám hlad a do večeře dost daleko. Skočim si pro něco, chceš taky něco donést?
Carly: Nene, díky. (povzdechne si) Musím se hlídat, Uršula nám před tou podzimní kolekcí hlídá váhu.
Olivia: No jasně. Málem bych zapomněla. (uchychtne se)




Olivia: Vy taky nic?
Tyra: Nene, díky.
Linda: No já bych možná... a nebo ne, díky, kočko.
Olivia: Chápu, váha je váha.
Linda: Uršula je Uršula. (pokrčí omluvně rameny)


Nicole: Ach jo, holky, tohle mi bude vážně chybět.
Tyra: Léto? Chata? Brouci?
Nicole: Taky...
Linda: Fuj, já brouky nesnášim. Jsem tu jen kvůli tomu, že jste mě přemluvily! Nechápu, proč jsme nejely na víkend do Hiltonu, bazén, výhřivky, masáže, kosmetika...
Tyra: Tak pojedeme příští víkend, co Vy na to? Ať ten první pracovní týden zakončíme s grácií, relax si zasloužíme.


Carly: Skvělej nápad! Jdu tam hned zavolat a zarezervuji nám pokoje, co minule. Takže pět lidí?
Linda: Jo! Liv bude určitě souhlasit, posledně byla z toho čokoládovýho zábalu vedle ještě měsíc po tom. (zasměje se)
Tyra: Jakobych tam už byla! Se mnou počítejte.


Carly: Bezva!
Nicole: Carly počkej .... já nemůžu jet.
Linda: Jak nemůžeš? Je to už skoro tradice, bez tebe to nebude ono. 
Nicole: Ráda bych, ale -
Linda: - hele! Nemáš žádný focení ani přehlídku, takže žádný výmluvy. Nebo máš?
Nicole: Nevymlouvám se.. 
Linda: Tak co je důležitější než wellness víkend s kámoškama, co?


Nicole: Holky, fakt to nepůjde...
Linda: No tak, to vyklop!
Nicole: Tak dobře... Mám přehlídku.
Linda: Nemáš. To bychom to věděly předem, už z pondělní schůze. Ty hele, že ty máš novýho chlapa a tajíš nám to coo? Nám to přece můžeš říct, jsme kámošky ne?
Nicole: (zasměje se) Já fakt nelžu, mám přehlídku, vím to teprve od rána.
Tyra: Ale jakto? Vždyť kolekce ještě není připravená. Uršula říkala, že přehlídka bude nejdřív v říjnu.
Nicole: No, to je právě to, já nebudu předvádět tady...
Linda: A kde teda?
Nicole: V Paříži...
Linda: Cože??
Tyra: Ty bláho!
Nicole: Vím to teprve chvíli a jsem z toho v šoku stejně jako vy.
Linda: Tak to je bezvadný! Gratuluju kočko, pojď sedej a všechno nám řekni! Jak je to vůbec možný?


Nicole: Dobře, ale jen v rychlosti. No, vzpomínáte, jak už na jaře říkala Uršula, že velcí návrháři si pro letošní podzim kromě známých modelek jako je Heidi budou vybírat tváře i z menších evropských agentur?
Tyra: Jo, jak kvůli tomu bláznila a my jsme fotily ty extra fotky?
Nicole: Přesně tak.
Linda: Jo! Nešly jsme skoro vůbec spát. Byl to šílenej tejden!
Nicole: No a žádná z nás se nakonec nechytila.
Tyra: A fotograf to dostal pěkně sežrat. Na to se nedá zapomenout.
Linda: Pššt! Nech jí mluvit! Chci to slyšet.


Nicole: Holky, abych to zkrátila. Budu předvádět modely od Chanel. Původně si vybrali holčinu z Německa, ale před měsícem si zlomila nešťastně nohu na bruslích a léčba se potáhne, tudíž potřebovali urgentně náhradu. Ráno mi volala Uršula, že si vybrali mě.
Linda: Já tomu pořád nemůžu uvěřit. Nicole, to je hrozná příležitost! Komu se to poštěstí?
Nicole: Já vím, pořád jsem jak opařená, nečekala jsem to.
Tyra: To je paráda, Nicole. Poslali ti fotky těch modelů?
Nicole: Né, je to tajný, ale mám tu nějaké fotky od Uršuly, z přehlídky v Miláně z jara, prý pro představu.
Linda: Ukaž!



Linda: To je parádní!
Tyra: Já nemám slov. Tak moc ti to přeju, zasloužíš si to.
Nicole: Ani já... pořád sbírám odvahu jak to vůbec říct Liv.
Linda: Ale no tak. Ona to pochopí.
Nicole: Pochopí, ale asi mi to neodpustí...
Linda: Počkej s tím, až po víkendu.
Nicole: Já nemám už moc času, musím jí to říct, co nejdřív.
Tyra: Promluvíte si, jen to Liv ještě neříkej, né tenhle víkend.


Olivia: Co mi nemá říkat?


POKRAČOVÁNÍ PŘÍŠTĚ 
- pro ty, které to neunudilo s smrti :D



5 komentářů:

  1. Ou je, som zvedavá, ako to Olivia vezme :-) Krásne nafotené, super :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Určite ma to neunudilo ani ku spánku a ani k smrti.:-D
    Vynikajúci príbeh piatich mladých dievčat.:-)
    Ja musím vyzdvihnúť najmä ako sú všetky realisticky napózované. Viem, že fotiť s telami Model Muse nie je žiadna sranda a u Teba vyzerajú veľmi reálne. Taktiež rekvizity sú super, najmä lehátka z Kiku.:-)
    Teším sa na pokračovanie, ako to dopadne.

    OdpovědětVymazat
  3. Je to pěkné :-) - Zmrzlinka80

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za návštěvu! ♥ Nicole