úterý 30. srpna 2016

Wish list - léto 2016

Krásný den!
Abych Vás pořád nenudila jen představováním panenek, řekla jsem si, že vytvořím tento článek.
Asi každý z nás má určitě nějaký ten wish list panenek, pravdou, že nejčastěji jej máme v hlavě, ale říkám si, že by bylo hezké kdybychom se společně o naše sny podělili a třeba se inspirovali. :-)

Pojďme na to. 

Které panenky byste rádi jednou měli ve své sbírce? Je jedno jestli jsou pro nás dosažitelné nebo ne. U některých panenek díky jejich astronomickým cenám asi zůstane jen u snění, ale tak či tak, pojďme se o ně podělit. :-)

První položkou na mém wish listu je barbie Ferrari 2005 - zamilovala jsem se do ní na první pohled, ráda bych ji jednou měla ve sbírce i s její původní výbavou. Bohužel je to pro mě zatím nedosažitelný kousek, jelikož se na ebay pohybuje v rozmezí od 3000-5000Kč bez poštovného. :-(


CHCETE VIDĚT I DALŠÍ KOUSKY NA MÉM WISH LISTU? KLIKNĚTE NA ODKAZ "DALŠÍ INFORMACE"


Dalším kouskem, který bych si moc přála mít ve sbírce je panenka Green Lantern Carol Ferris. Tvář Louboutin je mou oblíbenou a v tomto ztvárnění je přímo božská. Její původní výbava mě zde uplně neláká a obešla bych se i bez ní, bohužel jsem stále nenarazila na cenově dostupnou nabídku.


Další kočkou, kterou bych si moc přála je panenka On Location: Monte Carlo - musím říct, že z této kolekce se mi líbí snad všechny. Je to opravdu vydařená řada s perfektním příslušenstvím. V tomto případě bych panenku chtěla určitě novou nebo aspoň se vším, co k ní patří. :-)


Další mou vysněnou, tentokrát už i cenově dostupnější  je barbie Dolls Of The World - Morocco 2013, ovšem bohužel jsem na ní narazila zatím v zemích mimo EU, tudíž by se mi balíček moc nevyplatil na CLU a DPH, tak snad se mi poštěstí a časem na ní narazím u evropského prodejce, přeci jen je ta cena (cca 1500Kč bez pošty) za panenku, která se ve své době prodávala cca za 600Kč, krapet přemrštěná. :-)



The Blond blons gold barbie je další po které toužím, je to nádherná panenka s krásnou malbou tváře a úžasnýma řasama! Je to skvost a opravdu nádherný sběratelský kousek :-)








Dalším mým snem jsou tyto dvě kočky z řady Look collection - City Shopper. Mackie a Mbili, obě jsou prostě úžasné! :-)














Další kočkou je Model No. 04 z Basic Collection 003.

Protože jsem ve sbírání panenek celkem nováček, tak mi tyhle všechny krásný basic kočky utekly, takže se teď připravte na záplavu fotek basic a look krásek, které všichni moc dobře znáte, a které Vám opravdu závidím. (v dobrém samozřejmě :-))


Model No. 03 - Collection Red


Model No. 14 - Collection 002.5


Model No. 01 - Collection 002


Look Collection - Red carpet - Grey & black gown


Look Collection Red Carpet - Yellow Gown 


A co Vy? Jaké panenky jsou na Vašem wish listu? :-) Moc se na Vaše příspěvky těším, třeba objevím některé kousky, které vůbec neznám.



(Veškeré fotografie v tomto článku jsem si vypůjčila z googlu nebo z barbiecollection.com) :-)

4 komentáře:

  1. Wau, wau, wau. Myslím, že 80% krások z Tvojho wish listu by som tiež brala.:-D Maroco je božská, tú tiež nutne potrebujem k mojím ostatným DOTW. Pri Basic mám tiež dobrý vkus. Basic Mackie a platinová Basic Louboutin sú božské. Z Tvojho zoznamu je pre mňa naj Carol Ferris, tá je pre mňa najdokonalejšia Loubotinka vôbec.:-) Monte Carlo, tá je jedna tiež z najdokonalejších Kaylí vôbec. Mala som tú česť vidieť tú Ľubovu naživo.:-) Držím Ti palce, nech sa Ti tento wish list postupne celý splní.;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Mary. :-) Carol Ferris je dokonalá, tak snad se mi jednou poštěstí ji uvítat ve své sbírce. :-) Ta Basic platinová Louboutinka mi zrovna na ebayi utekla. :( Děkuji ještě jednou, až něco ulovím, určitě se tu i na FB pochlubím :-)

      Vymazat
  2. Nádherné bábiky, škoda, že si nezbierala trošku dávnejšie, MC a Carol Ferris predávala jedna kočka :-) Tú platinovú Basics Lou som zháňala takmer dva roky, kým jej cena prišla "iba" k sto dolárom. Je to môj najdrahší kúsok v zbierke :-D
    Ferrari je nádherná Lara, pozerám, že Lary a Louboutinky ti uhranuli. Look City Shopperky vrelo odporúčam, tie sú úžasné všetky štyri.

    OdpovědětVymazat
  3. Krásný seznam a přeju,ať aspoň většina se podaří získat ;-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za návštěvu! ♥ Nicole