úterý 9. srpna 2016

The Look Collection - Red carpet - Aphrodite (Lauren)

Krásný den přeji Vám všem!

Protože mám panenek už celkem dost a stále mi do sbírky přibývají, ráda bych Vám je postupně nejdříve představila, než začnu vkládat různé fotky z focení a časem snad i nějaké foto příběhy, když mě políbí múza. :)

Dnešní panenku asi nemusím dlouze představovat, jedná se o panenku z řady The Look Collection - Red Carpet z roku 2013.




Panenku jsem objevila v hračkářství Dráčik, kde jsem ji odložila zpět do regálu s tím, že ji zase tolik nepotřebuji. Po pár dnech jsem se pro ni musela vrátit! 


Jedná se o mou první sběratelskou panenku s tváří Aphrodite.


Psala jsem, že se polepším s focením krabic, tak tu máte pár detailů.





Nakonec koupě vůbec nelituji, je úžasná. Má krásné dlouhé blond platinové vlasy s ofinou a úžasnou malbu obličeje. Nechybí ani moderní outfit, doplňky a umělé řasy.





Panenka je prostě úžasná. Celkově mám panenky z řady Look a Basics nejradši, mají nádherné malby obličejů. Mrzí mě, že se Basics už nevyrábí a Look panenky ztrácí své kouzlo. Přijde mi že mají čím dál hezčí outfity, ale malby obličejů jsou naopak horší a horší, mnohdy mi malbou odpovídají obyčejným playline panenkám, což je hrozná škoda... :(









2 komentáře:

  1. Tahle panenka mi hodně připomíná mou oblíbenou Samanthu ze Sexu ve městě! :-) Hlavně v jeho filmové verzi. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Túto bábiku som v obchode nikdy nechcela, ale keď som ju dostala od kamarátky z ČR ako vianočný darček, tak to bola láska na prvý pohľad, mám ju mimoriadne rada. Je prekrásna, takže srdečne gratulujem :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za návštěvu! ♥ Nicole