pondělí 13. června 2016

Barbie v pohybu - číňanka Li-Wei

Krásný den přeji Vám všem.

Dnes bych Vám ráda představila další kousek mé sbírky a tou je číňanka s tváří Kayla/Lea z kolekce "Barbie v pohybu". Tato kráska u mě dostala jméno Li-Wei neboli v překladu -  nádherná růže.

Panenka má 22 pohyblivých kloubů, takže s ní uděláte téměř vše, co chcete, což pro mě byl i důvod koupě, protože panenky velice ráda fotím v různých outfitech a polohách.

                  




Panenka mi přišla v takovéhle krabici, bohužel jsem si ji nevyfotila, tak je foto stažené alespoň pro představu z googlu.

Barbie k sobě nemá žádné další příslušenství, pouze legíny a tričko, které má již na sobě. 

Sportovní nezajímavý outfit jsem musela ihned vyměnit za něco modernějšího a panenku nafotit.


Li-Wei je mou první číňankou a představitelkou této tváře, přestože jsem z ní původně nebyla moc nadšená, teď ji zbožňuji!



Li-Wei má pod levým okem černý flíček z výroby, který vypadá trošku jako piha a celou tvář ji zjemňuje. Možná "pihu" více zvýrazním :)


Společně s Li-Wei jsem si zakoupila i Bambi/Teresu a oproti ní má Li hůře pohyblivější tělíčko, je tuhé, tak snad se ochodí a půjde s ním manipulovat snáz. :)


Klouby panenek jsou celkem nevzhledné, ale zase je to vykoupeno tím, co lze s panenkou provádět. :-)



Má opravdu krásnou malbu obličeje!

A co Vám? Jak se panenky v pohybu líbí? Vlastníte nějakou?



1 komentář:

  1. Ahoj ,moc se mi líbí tento druh Barbie,zejména to skybortem
    ,ušila jste

    jí přenádherné

    oblečení řekla byc,
    jak s obchodu,ale to není pravda,protože to Vaše je mnohem lepší.

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za návštěvu! ♥ Nicole