sobota 9. září 2017

Dania Zarr - Always on her mind


Dania Zarr

Always on her mind - dressed doll 2012

LE - 450ks

Dnešní článek patří této krasavici na fotografii. Jedná se již o druhou tvář Dania v mé sbírce. Musim říct, že tuhle tvář jsem si oblíbila, líbí se mi čim dál víc, tak doufám, že jich IT v budoucnosti ještě pár vyrobí. :-)


Tato krasavice ke mně přicestovala z Anglie úplně nahá. Prodejce uváděl, že je panenka v excelentním stavu, ve kterém rozhodně nebyla.
Když přicestovala měla dost zubožené vlasy, které byly zakapané po celé délce voskem od svíčky, odlepené řasy a ke všemu ruce od jiné panenky. :-( Byla jsem celkem zklamaná.


Naštěstí jsem vlasy umyla, ošetřila kondicionérem, vosk vyčesala, řasy přilepila a ruce vyměnila. :-)
Tato panenka se mi vždycky líbila, takže jsem moc ráda, že jsem ji mohla ve své sbírce přivítat - je opravdu kouzelná.


V mé sbírce dostala jméno Amanda, měla jsem jich v záloze hned několik, ale tohle nakonec vyhrálo.

Seznamte se s Amandou Clarkovou.


Je to panenka, které sluší snad všechno. Já jsem ji pro úvodní focení vybrala flitrované party šaty ve zlatých odstínech a přijde mi, že ji tyhle teplé barvy skvěle sednou. :-)


A teď pár fotek v civilu.









12 komentářů:

  1. Amanda je nádherná, nicméně doufám, že jsi prodejce řádně seřvala.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Seřvala, seřvala. :-) Slíbil vrátit část peněz, tak uvidíme.

      Vymazat
  2. Je nádherná!!!Moc gratuluji a tiše závidím ;-) .Oblékla jsi jí nádherně,líbí se mi v obouch modelech!!!Jen se chci zeptat,má tělo to původní prsaté nebo to novější FR2?!Díky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za pochvalu i gratulaci. :-) Tělo má stále zatím původní, ale ráda bych si ji přetělila na FR2 až jí najdu vhodnou dárkyni :-)

      Vymazat
    2. Mě tělíčka ty původní prsatější vyhovovala,ale přestali je vyrábět a tak jsem se musela přizpůsobit ;-)

      Vymazat
  3. Ó bože, Nikol, táto IT kráska je vážne prekrásny a luxusný kúsok. Pôsobí tak noblesne a úchvatne. Veľmi sa mi páči. Super jej sadli ako uliate tie flitrové šaty, táto farba na nej vynikne. Páčia sa mi i perlové náušnice.:-) Účes do copa jej tiež sekne.:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Je nádherná. ŠKoda jen, že ti radost z její koupě zkazila to, v jakém stavu dorazila. Ale povedlo se ti ji skvěle dát do pucu a myslím, že opravdu stojí za to.

    OdpovědětVymazat
  5. Je naozaj nádherná, srdečne gratulujem. Obliekala si ju úžasne, ani neviem, či sa mi viac páči v zlatavých alebo čiernych šatách, lebo oba modely jej dokonalo pristanú. S kúpou ma to mrzí, dúfam, že ti predajca teda vráti aspoň časť platby, naozaj ak došla bábika taká ako píšeš, tak to má do excelentného stavu riadne ďaleko.

    OdpovědětVymazat
  6. Tahle panenka je naprosto dokonalá. :) Moc obdivuji ji i tvoje fotky. :) Krása! Krása! Krása! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Rozhodně jedna z nej Danií. Sice přišla v zuboženém stavu, ale po náležité péči na to vůbec nevypadá. Naopak, vypadá božsky!

    OdpovědětVymazat
  8. Překrásná Dania a naprosto nádherné fotky! Já mám doma Lady in Waiting, tato tvář je opravdu moc hezká a zdá se mi, že dost opomíjená. Gratuluji ke koupi, jsi kouzelnice, že jsi nakonec dokázala dát panenku do pořádku!

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za návštěvu! ♥ Nicole