pondělí 4. září 2017

19. díl - Nebudeš litovat

19. díl

Nebudeš litovat

Rachel se pokoušela Ryana celý den sehnat na telefonu, leč to se jí nedařilo. Nakonec mu tedy zaslala SMSku s tím, aby za ni přišel co nejdříve, jak bude moci, neb je to nutné!
Proto, když u ní Ryan ve čtyři odpoledne zazvonil, skočila mu radostí kolem krku - už se totiž bála, že jí to překvapení, které pro něj má nachystané nevyjde.


Rachel: Proč jsi mi to nezvedal? Volala jsem ti nejmíň stokrát.
Ryan: Promiň, měl jsem práci.




Rachel: Nojo, práce. Pořád dokola jen práce. A co já?
Ryan: Teď jsem tu. Co jsi potřebovala?
Rachel: Pojď posadíme se, chci ti něco říct.


Rachel: Víš Ryane, mně na tobě hodně záleží. Ale v poslední době máš na mě docela málo času.
Ryan: Já vim, ale-
Rachel: - v pořádku! Nic ti nevyčítám, chápu, že pracovat musíš. Ale jsme spolu chvíli a není to takový jak by mělo...
Ryan: Chápu. (oddychne si, protože si myslí, že Rachel naráží na rozchod)
Rachel: Vážně?
Ryan: Jistě, vlastně jsem o tom chtěl s tebou taky mluvit.
Rachel: No tak to je super. To jsem moc ráda.
Ryan: Jo? (zpochybní) 
Rachel: Navrhuji, abychom aspoň třikrát týdně měli čas jen na sebe, podnikneme cokoli společně, nákupy, kino, večeři, výlet, procházku, jinak se nemáme kam posunout. A začneme rovnou dneska.
Ryan: Dneska?
Rachel: Jasně! Na co čekat? Půjdeme k našim na večeři. Chci abys je poznal.


Ryan: Rachel, to mě moc mrzí, ale dnes to nepůjde. Mám ještě práci.
Rachel: Tak ji zruš, dnešek patří jenom nám.
Ryan: To nejde.
Rachel: Proč by ne? Něco si vymysli - třeba nevolnost, havárku, co já vim.
Ryan: To nejde. Je to důležitá schůzka, tu zrušit nemohu.


Rachel: To nemyslíš vážně?! Koupila jsem ti kvůli té večeri i dárek. Na, otevři ho.


Ryan: Tos neměla, nechci abys za mě utrácela. Je mi líto, že tě zklamu, ale na tu schůzku jít musim. Promiň.
Rachel: Jsi teda pěknej sobec. Jak teď budu před našima vypadat? Domluvila jsem to jenom kvůli tobě. Co jim mam asi tak říct?
Ryan: Pravdu. Že mam práci. Měla jsi se o tom se mnou nejdřív poradit se mnou.
Rachel: To těžko, když to mělo být překvapení. (urazí se)


Ryan: Bylo špatně načasovaný. Musíš tyhle věci se mnou nejdřív probrat, nemam překvapení rád. Pak to dopadá takhle.. Nechci abys z toho bylo smutná. Navíc si nemyslim, že je vhodná doba poznávat tvé rodiče. Je příliš brzy.
Rachel: Nebereš náš vztah vážně. Já si kvůli té večeři koupila nové šaty!
Ryan: Náš vztah beru tak, jak je. Nechci nic uspěchat. A šaty ti moc sluší, však budeš mít příležitost si je vzít příště, hm?


Rachel: Hm.
Ryan: Musim už jít.
Rachel: Tak si jdi.


Ryan: Ozvu se.


O PŮL HODINY POZDĚJI


Ryan: Přišel jsem pro ty klíče.
Luke: Jasný, jen je najdu.
Ryan: Měl jsi je mít připravený.
Luke: Nojo, od rána makám v dílně. Nic nestíhám.


Luke: Pojď zatim dál, musim je najít.
Ryan: Já se ze tebe zbláznim.


Luke: Dej mi chvilku. Zatím vem místo. Dáš si pivo?
Ryan: Jasný. Ne díky, mam ještě práci. Čau Paige.


Ryan: Jak se máš?
Paige: Dobrý, co ty? Co Rachel?
Ryan: Máme teď nějaký složitější období.
Paige: Jakto? V růžovým království něco neklape?
Ryan: To je na dlouho. Možná někdy.
Paige: Chápu. A na co potřebuješ ty klíče?
Ryan: Mám prohlídku.


Paige: Vážně? Dneska?
Ryan: Jojo.
Paige: Zajímavý. A v kolik?
Ryan: V šest.
Paige: Hm, a to je poslední schůzka?
Ryan: Jo je. Hele, nejsi ty nějak moc zvědavá?
Paige: Možná.. (pokrčí omluvně rameny)


Luke: Mam je, chytej brácho.
Ryan: Dík.
Luke: Takže máš dalšího potencionálního kupce na ten můj prostor?
Ryan: To se uvidí, snad to klapne.
Luke: To doufám. Hele nejsi nějakej moc vyfešákovanej?
Ryan: Na klienta dojem v otrhaných hadrech neuděláš, to si pamatuj.


Luke: Jsi ňákej moc chytrej. Stav se zejtra na pivko.
Ryan: Uvidíme. Musim jít. Mějte se.



ČAS 18:15

Dita už netrpělivě čekala na Ryana před prostory na adrese, kterou ji Ryan zaslal smskou. Nemohla uvěřit tomu, že ZASE!


Venku už se stmívalo a okolo ní chodilo čim dál více podivných existencí, proto když v dálce uviděla Ryana, v duchu mu menší zpoždění odpustila.



Ryan: Ahoj, moc se omlouvám za zpoždění.
Dita: To se stane, jenom teda... nemůžu uvěřit tomu, že jsme tady. To je vtip, že?
Ryan: Bohužel není. (pousměje se)
Dita(zasměje se) Bože, to je jak ze špatného filmu.
Ryan: Neboj, vim co dělám. Určitě nebudeš litovat. Zamiluješ se.


Dita: Do těch prostorů?
Ryan: Eh... taky.
Dita: No tak pojďme, na co čekáš. Ať máme tu hrůzu radši už za sebou.


Po odemčení hlavních dveří a projití chodbou na Ditu s Ryanem čekalo opravdové překvapení.


Paige: No konečně. Už jsem se bála, že nepřijedete. Kde se flákáte?


Ryan: Paige?!
Dita: ... co to?


Paige: Dobrá, dobrá. Chcete vysvětlení. Tak se posaďte.



Paige: Takže! Protože vás mam oba ráda, tak už se nemůžu dívat na to, jak kolem sebe našlapujete jak po minovým poli a k ničemu se nemáte. Takže se tu dobře bavte. Spolu. A opovažte se odejít, protože natahat sem tenhle nábytek byl skoro nadlidskej výkon. A nebojte, jídlo jsem nevařila já, ale místní donášková služba. Bon Apetit.


Dita: Sakra co to.. (zašeptá)
Paige: Nemáš zač.


Dita: Já tě zabiju! (zašeptá) Jak jsi..
Paige: To až jindy... Koukej si to užít! Padl na to zbytek mojí výplaty, tak ať to stojí za to. (zašeptá)


Paige: Jó a tímto jste si ode mě vybrali vánoční, narozeninový a všechny další možný existující dárky na pár let dopředu. Nemáte zač.
Ryan: Žasnu nad tim, jak mi tuhle prohlídku dokáže vždycky někdo zkazit. (zasměje se)
Paige: Ale prosim tebe. Tak se tu mějte.


Dita: No. (zasměje se) Pěkný... Tak co teď?
Ryan: No, tak když už jsme tady... dáme si víno?
Dita: Ráda.


Ryan s Ditou si dali skleničku vína a prošli si prostory, které se Ditě začínaly celkem zamlouvat.


Po návratu ke stolu si opět nalili další skleničku.

Ryan: Posadíme se? (rozsvítí světlo)
Dita: Jasně. 


O HODINU A PŮL POZDĚJI

Slovo dalo slovo a Dita s Ryanem se skvěle bavili.
Oba lehce posilněni dobrým vínem pomalu začínali ztrácet zábrany.


Dita: Není to tady tak špatný.
Ryan: Viď? Věděl jsem, že se ti tady bude líbit.
Dita: Ale nepovídej.
Ryan: Nojo, už od začátku. Měl jsem tě přečtenou hned.
Dita: Ty tak kecáš.
Ryan: Vůbec ne, věděl jsem co chceš, jen jsem tě viděl.
Dita: Vážně? No, když jsi teda takovej odborník. Co chci teda teď?


Podívá se Ryanovi do očí a ten jí pohled opětuje. V místnosti nastane hrobové ticho a atmosféra, která by se dala krájet s každou vteřinou houstne víc a víc. 










Crrrrrrrrrrr.......
V tu chvíli začne Ditě v kabelce zvonit telefon a kouzelná chvíle je ta tam.





Zmeškaný hovor je od Rachel. V tu chvíli si Dita uvědomí, jak moc se do této nepříjemné situace zamotává a že je na čase schůzku ukončit dříve, než se stane něco co se nedá vrátit.


Dita: Promiň. Už musim jít.
Ryan: Vyprovodím tě.
Dita: Děkuju, není třeba zavolám si taxi.
Ryan: Nenechám tě jít samotnou, dej mi chvilku, jen tu zamknu.
Dita: No.. dobře.



V NOCI VENKU 


Ryan: Celá se třeseš, vezmi si můj kabát.
Dita: Děkuju. Gentlemani ještě nevymřeli. (pousměje se)


Ryan využije situace a Ditu obejme, aby ji zahřál. Na čerstvým vzduchu opojení vínem pominulo a mysl byla najednou jasnější... přesto tu něco zůstalo.


Ryan: Skvěle jsem se bavil.
Dita: I já. Děkuju.


Dita: Měl jsi pravdu.
Ryan: V čem?


V tu chvíli přijel taxi a Dita vracela Ryanovi kabát....


Dita: Že nebudu litovat a ...
Ryan: .. a?
Dita: Dobrou noc, Ryane.


... a zmizela ve tmě.




12 komentářů:

  1. No to som teda zvedavá, ako toto celé dopadne. Rachel ešte aj pusu pokazí!

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkně to mezi nimi jiskří. Rovněž jsem zvědavá na pokračování. Hanka R.

    OdpovědětVymazat
  3. :-o super další díl,šup,šup

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Míšo. Snad se mi podaří ho během víkendu nafotit a nahrát během týdne. :-)

      Vymazat
  4. Ach jo, Paige im pripravila skvelý večer :-) Ryan by sa mal pochlapiť a nechodiť okolo horúcej vody, vie čo chce, mal by to dať Rachel jasne najavo :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Teda to byl nervák .. políbí se ... nepolíbí se ... nádherně nafocené,s každou fotkou je člověk napnutější jak to dopadne , nejistota až do posledního okamžiku,škoda jen,že jim to nevyšlo :-( ... ale tak snad příště. A Paige je taky pěkný číslo,ale určitě to s nima myslí dobře,má pravdu ,je třeba je trošku popostrčit :-) Iva K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Ivi, byla s tim fuška, takže jsem moc ráda, že se Ti můj příběh líbí. :-) Přesně tak... když nejde hora k Mohamedovi... :-)

      Vymazat
  6. Opäť nafotené bravúrne, človek sa tak vžije do deja, že potom, keď sa dostane nakoniec k poslednej fotke, tak je tak napätý, čo bude ďalej.:-D TV nepotrebujem, postačia mi úplne Tvoje príbehy na pokračovanie.:-D
    Veľmi sa mi páči svetelný efekt prichádzajúceho taxíka na fotkách. Super.:-)
    A chválim jesenné záhlavie blogu, ktoré je tiež krásne.;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Mary, za tak krásný komentář. Opravdu moc. Těší mě, že si moje příběhy takhle užíváš, je hned větší radostí je tvořit, když vim, že to někoho takhle baví.. :-) S tou televizí jsi mě fakt pobavila. :-D
      Děkuji za pochvalu vzhledu blogu, mám v plánu ho ještě trochu pozměnit, ale už mi to přišlo příhodnější než tu mít plavky a plameňáky, když to venku už na moc velký léto nevypadá. :-D

      Vymazat

Děkuji Vám za návštěvu! ♥ Nicole