sobota 17. června 2017

7. díl - Galavečer I. část

7. díl - Galavečer 

I. část


Krátce před osmou hodinou večerní se v hale kulturního domu sešli všichni hosté. Vše bylo po náročném odpoledni konečně na svém místě, a tak si Chloé mohla konečně pořádně oddychnout.
Živá kapela se postarala o hudbu, jídlo bylo podávané v nejlepší kvalitě a víno začínalo téct proudem.
Hosté se scházeli u baru, kde mimo kvalitních nápojů dostávali informační letáčky o celé charitativní akci na podporu afrických žen, od jedné z hostesek.






Smetánka společnosti se štosovala u fotografa, každá z dam chtěla svou vyšperkovanou róbu, dokonalý účes a drahé šperky navždy zvěčnit či se pak pochlubit méně šťastným kamarádkám, které nebyly na večírek zvané.
U Zanea Van Mortala se konečně vyčistil vzduch, když se smetánka společnosti konečně přesunula k baru a rautu.


Chloé: Musím uznat, že Wayne měl pravdu. Jde ti to dobře.
Zane: Já vím, je to moje práce a dělám ji skvěle.
Chloé: Jistě! (podotkne ironicky a protočí panenky)


Zane: Pojď, Chloé. Zapózuj mi, musím přece vyfotit organizátorku téhle akce.



Zane: Jsi nádherná.
Chloé: Přestaň.
Zane: Myslim to vážně. Vůbec jsi se nezměnila. (pohladí ji po ruce)
Chloé: Co po mně chceš Zane?
Zane: Myslim, že víš. Vždyť nám spolu bylo vždycky krásně, tak proč si to nezopakovat?
Chloé: Stačilo mi to.
Zane: Ale no tak. Nedělej drahoty. (Přitiskne ji k sobě)


Chloé: Přestaň! (odstrčí ho)
Zane: Víš, že můžu mít každou, na kterou se podívám.
Chloé: Vím.
Zane: Vybral jsem si tebe, no tak kotě.
Chloé: Pleteš se. Změnila jsem se. Po druhý ti na to neskočim!



Dita: Zane, jsi v pohodě?


Zane: Ehm, co?
Dita: Je ti něco?
Zane: Ne, proč jako?! (odsekne)
Dita: Jen se ptám, tak se nečerti.
Zane: Nojo.. chcete fotku? Sluší Vám to.
Rachel: Jasně, že chcem. ((Panebože, líbím se mu.))
Dita: Proč ne.






Luke: Ty se vyfotit nejdeš?
Ryan: Copak jsem šašek, abych se fotil sám? Bez partnerky? 
Luke: Pravda, asi by to vypadalo divně. No a tím jsi mi kamaráde připomněl, že ti tady vlastně mam sehnat tu tvou nastávající.
Ryan: Ale dej s tim pokoj.
Paige: To myslíte vážně kluci? 
Luke: Naprosto!
Paige: Neměl by si slečnu vybrat Ryan sám?
Ryan: Moje řeč! 
Luke: Víš miláčku, já už ho znám léta a za ty roky, šlápnul vždycky vedle. Je na čase mu vybrat tu správnou na vdávání.
Paige: No jak myslíte. Dala bych si víno.
Luke: Skočím na bar. Bílé?
Paige: Prosím.



Rachel: Už mám koupenou permanentku, vyjde to levně.
Dita: Na tu jógu bych ráda zašla s tebou. V Paříži jsem chodila pravidelně, tak bych ráda zase začala.
Rachel: No tak bezva. Zavolám Alice a zarezervuji ti místo. Příští středu, můžeš?
Dita: Pokud vím, nic nemám. Napíšu si to do diáře.


Megan: Tak co to bude?
Luke: Poprosím dvakrát dvojku Chardonnay.
Megan: Hned to bude.


Luke: ((Hm... to je kočka!))


Chloé: Ano, veškerý výtěžek půjde na pomoc africkým ženám, aby se staly soběstačnými. Chceme pro ně uspořádat různé kurzy.
Host: To zní velice dobře. Kam mohu přispět?
Chloé: Oh, děkujeme. Gentlemani ještě nevymřeli. Tady Adele Vám ráda se vším poradí a pomůže.


Paige se na charitativním večírku moc nebavila ve společnosti snobů se necítila moc dobře.


Luke: Nesu jedno bílé pro moji krásnou slečnu.
Paige: Díky.


Ryan: A pro mě nic jo? Ts!
Luke: Pro tebe mam něco lepšího.
Ryan: Ale, nepovídej...


Dita: Odskočím si. 
Rachel: Jasně, počkám tu.
Dita: Díky, hned jsem zpátky.


Luke: Mrkni na bar.
Ryan: No... A?
Luke: Ta bondýnka v tom zeleným.


Ryan: Tu ne, brácho.
Luke: Proč ne, je nádherná, přesně po tebe!
Ryan: Není to můj typ.
Luke: Prosim tě, vykašli se na nějakej svůj typ a mazej za ní.


Ryan: Nevim. Jako hezká je, ale není na mě nějak moc mladá?
Luke: Panebože, kolik ti je? 60?
Ryan: Vždyť je jí s bídou dvacet.
Luke: Třeba jen mladě vypadá, což je plus. Budeš mít po boku léta mladou krasavici.
Ryan: Já nevim.
Luke: Já vim! Jestli za ní nepůjdeš a nevyzveš ji k tanci, tak tě předběhne někdo jinej a věř mi kamaráde. Na tomhle plese zase až tolik krasavic k mání není.


5 komentářů:

  1. No to jsem zvědavá :-) Zmrzlinka80

    OdpovědětVymazat
  2. Som veľmi rada, že tu už máme večierok, v prvom rade musím povedať, že si ho skvelo zariadila a vyzerá to veľmi realisticky, chválim aj fotokútik, ktorý je na akciách bežnou vecou :D :-) No a samozrejme som veľmi zvedavá, ako sa rozvinú vzťahy a ako zareaguje Ryan, keď sa objaví Dita :D :-) Už sa teším na pokračovanie :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Ajajaj, tak to jsem zvědavá, jestli chlapec zaboduje! Byl by to krásný pár.

    OdpovědětVymazat
  4. To musel být super mejdan :-D ,tam bych chtěla být také.Máš pěkné kulisy a hezké fotky.Holky i kluci pěkně oblečené a já nemohla spustit z očí Calluma (blonďáka) s Natalií,pěkný pár :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Na tento večierok som bola veľmi zvedavá, keďže sa tam mala stretnúť celá príbehová partia.:-) V prvom rade chválim opäť napózovanie bábik, dokonalé občerstvenie, krásne realistické kulisy, napr. mňa zaujalo, že si si dala námahu s obrázkami pravých černošiek.:-) Už sa teším na druhé pokračovanie.

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za návštěvu! ♥ Nicole