čtvrtek 13. července 2017

13. díl - Můj večer

13. díl

Můj večer


Rachel se chystala na setkání v klubu Larmar, kde se má poznat s Ryanovými příteli. Rozhodla se, že pozve i Ditu, aby Ryan poznal i její kamarádku.


A tak se rozhodla, že ještě Ditě zavolá a upřesní ji nejnovější informace.


Rachel: Dituš, nakonec pojedu do klubu přímo s Ryanem, tak mě nemusíš vyzvedávat, sejdeme se až tam.
Dita: Dobře. A hodina platí?
Rachel: Jojo to se nezměnilo. Rezervace je na moje jméno.
Dita: Bezva. Tak zatím.
Rachel: Jo a Dito?
Dita: Hm?
Rachel: Nech doma tu svoji staropanenskou garderóbu á la čaj o páté.
Dita: Cože?
Rachel: Nechci abys mě ztrapnila před Ryanovýma přátelama. Vem si něco sexy na svůj věk. Babiččinu skříň nech dneska zavřenou.
Dita: Sejdem se tam. Čau!



Dita, která už byla na odchodu z domu se urazí. Už má plné zuby toho, jak Rachel kritizuje styl jejího oblékání. A tak se rozhodne, že ji zavře pusu jednou pro vždy!


( pro větší užití klubové scény si pusťte následující písničky v příběhu :-) )


O hodinu a půl později v klubu.

Rachel se seznámila s Ryanovými přáteli a snažila se je bavit historkami, kterým se tak nějak smáli spíše ze zdvořilosti.


Rachel: Pozvala jsem kamarádku, doufám, že to nevadí. Říkala jsem si, že se teď budeme všichni vídat častěji, když spolu s Ryanem chodíme.
Paige: Jasně že ne. Rádi ji poznáme.
Rachel: Vy jste tak milí. Oba dva. Ryan vůbec nelhal.
Luke: To si dovedu představit, co ti o nás nakecal. (zasměje se)
Ryan: Nonono. Jen pravdu, příteli. Jen pravdu.


Rachel: Luku, Ryan říkal, že ti patří autodílna. To je skvělý mít svou firmu v tak nízkém věku.
Luke: Jo, nestěžuju si. Tahle práce mě fakt baví, takže jsem ani nestudoval. Ty prý ještě studuješ.
Rachel: Ještě jo, ale doufám, že už brzy školu dokončím. A co ty Paige?
Paige: Já už nestuduju, dělám prodavačku u Maxwalla.
Rachel: Áha..
Paige: Co?
Rachel: Ale nic. (usměje se a rozpačitě)
Paige: Řekla jsi áha, takže asi něco jo.
Rachel: Nic. Zapomeň na to.
Luke: Holky, no tak.
Paige: Ale né, ať mi to teda řekne! Je to problém?
Rachel: Jen... že je to taková podřadná práce. Tak mě to udivilo.
Paige: Jo, není to práce snů, ale je to práce jako každá jiná.
Rachel: Promiň, nechtěla jsem se tě dotknout.
Paige: Každý se nenarodí do zlaté kolébky.
Rachel: Omlouvám se.
Luke: Ty Rayi, proč máš na sobě tu teplou košili? Kdes ji vyhrabal? Růžová košile, Cher... bacha brácho aby tě tady nezačal někdo balit. (zasměje se Luke aby odlehčil situaci)
Ryan: No. To je dárek... Od Rachel.
Luke: Ou... sorry, nevěděl jsem. (rozhodí omluvně rukama)
Rachel: ((hm, bezva))

V tu chvíli dorazí Dita a všichni její příchod berou jako úlevu a možnost útěku od předchozích nepříjemných rozhovorů.. A všichni nemohou z Dity spustit oči. 




Po seznámení se s každým z přítomných se Dita posadila mezi Rachel a Paige, se kterou se daly ihned do konverzace. 


Paige: No já nevim. Odněkud tě znám! Ale nevím odkud.
Dita: To je zvláštní, ty jsi mi taky povědomá.
Luke: Co ty Dito, jsi místní? Žiješ tady v Lyonu od dětství?
Dita: Vůbec ne, pocházím z Marseille, naši tam pořád žijou, já jsem se pak odstěhovala do Paříže, kde jsem studovala.
Paige: Moment! Na jaké univerzitě?
Dita: Na Sorbonně ročník 2010.
Paige: Nekecej! Já taky studovala na Sorbonně ročník 2012.
Dita: No tohle? Je to vůbec možný?
Paige: Tak odtud tě znám! Jsi to ty! Nepřátelila jsi se s Claire Laurentovou?
Dita: No jasně že jo! Moje nejlepší kamarádka ze studií.
Paige: Tak to byla starší ségra mojí nejlepší kamarádky Judith Laurentové. Chodili jsme spolu do ročníku.


Dita: To je neuvěřitelný, jak je ten svět malej!
Paige: No to teda. Přátelé, tohle je krásná Dita Van Mortale!
Dita: Ale prosim tě, přeháníš.
Paige: Vzor všech mladých studentek.
Luke: Vážně? Proč?
Paige: Jako jedna z mála pověsila studium na hřebík a šla se věnovat modelingu. A co víc - ona se uchytila vážení! Jo, kdybys věděla jak jsme ti tenkrát s holkama záviděly.
Dita: Ono nebylo vlastně ani moc co závidět. Svět modelingu je dost drsný.
Luke: No teda! Proč jsi nám Rachel neřekla, že máme čekat VIP hosta? Takže my tady sedíme s modelkou, no já se picnu.
Dita: Bývalou. Už to dávno není pravda.


Ryan: No, myslim, že kdybys chtěla, strčila bys je všechny do kapsy i dnes.
Dita: Jsi milý. (začervená se)
Rachel: Hm.. Taky jsem byla na pár přehlídkách. Chtěla jsem si tu zkusit, ale mě to teda nebavilo. Myslim si, že to dělají jenom zoufalé holky, které jsou hloupé a nemají vyšší cíle.
Dita(podívá se na naštvanou Rachel) Ale, nepovídej. Přátelé, omluvte mě na chvíli.
Rachel: Také si odskočím.

Po odchodu Rachel a Dity na toaletu se na Ryana sesypou jeho přátelé.


Paige: Takže to je ta Dita? TA Dita s prostorama? Nebo je to jenom shoda jmen?
Ryan: Jo, to je ona.
Luke: Co tady dělá? A jaktože se zná s Rachel?
Ryan: Jsou to kamarádky, taky jsem to do té večeře nevěděl!
Luke: No to je skvělý. Pěkně sis to zavařil.
Ryan: Vůbec ne. Jen pomlčte o tom, že jsem Ditě nabízel prostory.
Luke: Proč?
Ryan: Rachel to neví, bylo to takový trapný faux-pas, o tom vám povim jindy. Každopádně nechci aby to věděla.


Paige: No kamaráde, držim ti palce.
Ryan: Můžu se na vás spolehnout?
Luke: Jasně, já mlčim jako hrob. Mně se Rachel líbí.
Paige: Mně se ta barbína teda nelíbí ani trochu. Co na ni vidíte?
Ryan: Je to fajn holka. Jen je trochu -
Paige: - růžová? Snobská? Namyšlená?
Ryan: Chtěl jsem říct nesvá, byla hodně nervózní z dnešního setkání. 


Paige: To dokážu pochopit, ale ona mnou a mou prací opovrhovala! Takže to ji neomlouvá nějaká nervozita.
Ryan: Dej jí ještě jednu šanci. Prosím!
Paige: Hm. Ale jen proto, že jsi to ty a mám tě ráda. 
Ryan: Díky.
Paige: Mně se líbí Dita. 
Luke: Všem se líbí Dita, ale na tu Ryan nemá. To je jiná liga. Neslyšelas? Bývalá modelka, ta je zvyklá na jiný.
Paige: Třeba ne. Co Rayi?
Ryan: Nechte toho.

A mezitím na toaletách.


Rachel: O co ti jde Dito?!
Dita: Prosím?


Rachel: Víš moc dobře. Co to má znamenat?
Dita: Asi nevím! Co je za problém?
Rachel: Znemožňuješ mě před nima! Nakráčíš si sem takhle polonahá s falešnou Vuittonkou a snažíš se o to, abych byla před Ryanovými přáteli neviditelná.
Dita: Cože?! Tobě snad přeskočilo.


Rachel: To teda ne!
Dita: Takže za prvé, to tys chtěla, abych doma nechala ty a teď cituji "staropanenský hadry" a vypadala sexy. Za druhé ta kabelka není falešná, to že ji nenosím neznamená, že na ni nemam peníze a kupuji si padělky z tržnice. Holka jako ty, která denně utratí tisíce za tyhle luxusní značky by měla rozeznat fake od originálu. A za třetí, pouze se snažím být zdvořilá, koneckonců to tys mě sem pozvala abych je poznala, tak o co jde tobě?


Rachel: Mělas mít třeba jenom výstřih a ty vytáhneš ze skříně tohle? Podívej se na mě jak teď vedle tebe vypadám! Jak hadra! Úplně jsi mě zastínila! A to mě ty šaty stály tisíc euro! A ty pak ještě vytáhneš jako hřeb večera zkušenosti s modelingem?! Vážně?!
Dita: Dej mi s tím už pokoj! Nemůžeš lidem říkat, co smí a nesmí nosit, je to každýho věc. Líbit se ti to nemusí, ale je to tak! Já ti taky nevyčítám, že jsi růžová od hlavy k patě! A ten modeling jsem nevytáhla já, ale Paige.
Rachel: Bezvadný, takže je to moje vina, žes mi o tom modelingu nikdy neřekla a já teď vypadám jako úplnej pitomec, kterej ani neví, že se tim jeho kamarádka živila?
Dita: Proč bych ti to měla říkat, je to přece moje soukromá záležitost.
Rachel: Tohle kamarádky ale dělají, říkají si pravdu!
Dita: Nikdy ses mě na nic z mé minulosti nezeptala a já nejsem člověk, který by se tim dvakrát chlubil.
Rachel: Protože by mě ani ve snu nenapadlo, že někdo tak nudný jako ty, by se mohl živit modelingem!
Dita: Vidíš? A já zase vím co kamarádky nedělají - neuráží se! A ty to děláš v jednom kuse! Kamarádko!
Rachel: To není pravda.


Dita: Že ne? A co to mělo teď být? A tam vedle? To jsem měla vlčí mlhu? Nebo jsi snad neřekla, že modeling dělají jenom hloupé holky bez vyšších cílů! To jako vážně?
Rachel: To nebylo myšleno na tebe, ale obecně.


Dita: Ale nepovídej! Proč by to někdo jako ty říkal? Vždyť zrovna ty, po tom stát se modelkou toužíš víc, než kdokoli jiný!
Rachel: Protože to měl bejt můj večer! To já jsem měla poznat Ryanovy přátelé. To oni mě měli mít rádi a hltat každý moje slovo! A pak přijdeš ty a všechno zkazíš!
Dita: No dovol?
Rachel: Je to tak! Všichni na tobě mohli oči nechat a mě si nikdo nevšímal!
Dita: Omlouvám se, jestli z toho máš takové pocity. Rozhodně jsem tě nechtěla zastínit, ani nic podobnýho, proboha. Ale víš Rachel... všechno se nebude vždycky točit jenom kolem tebe.


Rachel: Chci abys odešla!!
Dita: ?





A pak se Rachel vrátila zpátky ke stolu. Dita ještě chvilku rozdýchávala celý konflikt a bylo jí to celé líto. Tak moc ji Racheliny řeči naštvaly, že ačkoli téměř nepije rozhodla se tentokrát využít pestřejší a silnější sortiment baru.


Dita: Dvojtýho panáka skořicovýho Jacka, prosím.
Barman: Hned to bude.


Ryan: Ahoj. Dneska mi snad už košem nedáš.
Dita: A-ahoj. Co prosim?
Ryan: No jeden realitní makléř, který byl nazván neschopným pitomcem by tě rád pozval na tu skleničku vína.
Dita: Ryane já-
Ryan: - žádný výmluvy, dlužíš mi to.
Dita: Chtěla jsem se jenom omluvit.
Ryan: Omluva přijata. Řekl bych, že teď je naše skóre srovnaný, co říkáš.
Dita: Pravda. (zasměje se)


Ryan: Barmane, prosím Vás. Dvakrát dvojku Merlotu. A toho panáka slečně zrušte. Děkuji.
Dita: Tse! Do bezpečné přátelské zóny jsme se dostali teprve před pár vteřinami a už si zaděláváš na další problém? (zasměje se)
Ryan: Zkazila by sis chuť. Věř mi. (mrkne na ni)
Dita: Fajn. 


Ryan: Všechno v pohodě?
Dita: Proč by ne?
Ryan: Zdáš se mi - nevím - přešlá? Pohádaly jste se s Rachel?
Dita: Proč si to myslíš?
Ryan: No, trochu to vřelo už u stolu, pak jste se z toalety vrátila každá sama - holky většinou chodí spolu - a pak sis tady objednala panáka Jacka, nevypadáš moc na holku co holduje tvrdému alkoholu. Takže pohádaly?
Dita: Já žasnu. Jsi realiťák nebo detektiv? (plácne ho po ruce) 
Ryan: Vše, co si jen přeješ. (zasměje se)


Dita: Tak já si přeju abychom se o tom už nebavili.
Ryan: Vaše přání je mi rozkazem, slečno. (dá si ruku na hruď a lehce se pokloní)
Dita: Alé, pán je vtipálek.
Ryan: Připijeme si?
Dita: Jistě.



Dita: Ryane, víš... Chtěla bych se ti omluvit ještě za ty prostory. Byla jsem k tobě nespravedlivá. Nemohl jsi za to a já se chovala až příliš hystericky. Ani jsem ti nedala možnost to nedorozumění vysvětlit. Omlouvám se.
Ryan: Už jsem ti odpustil dávno.


Dita: Takže?
Ryan: Takže si připijeme.
Dita: Na tebe, na spoustu úspěchů v tvým profesním i osobním životě s Rachel.


Ryan: Na tebe Dito... nekrásnější ženu, jakou jsem kdy poznal. A na tvého partnera, kterému tu ženu upřímně závidim.


Luke: Hele co vy dva tady soukromničíte!
Ryan: Sorry, brácho.
Luke: Pojďte, už je po vás u stolu sháňka.


Ryan: Už jdeme...
Luke: No to bych prosil, nenechávej si modelku jenom pro sebe.


Rachel: Paige ještě jednou se moc omlouvám. Nemyslela jsem to tak.
Paige: V pohodě.
Rachel: Nechci aby mezi námi byla zlá krev. Budeme se teď vídat nejspíš často.
Paige: Jasný. Hele, do smrti dobrý. Už to neřeš.

Ryan se s Lukem vrátil ke stolu. Rachel si oddychla, že bez Dity. A Dita si na baru dala konečně panáka Jacka - teď ho potřebovala víc, než kdykoli předtím!
Sama uznala, že teď je nejvhodnější doba zvednout kotvy, a tak se šla ke stolu alespoň rozloučit.


Dita: No nic vážení, je mi tady sice s vámi moc hezky, ale už musim jít. Mám ještě nějaké povinnosti.
Paige: To je škodaaa.
Luke: Můžeme se zase někdy sejít takhle hromadně. Dito, vem svýho partnera, uděláme nějakou hromadnou akci.
Dita: Jasně.

Dity a Ryana pohledy se střetnou. 


A Rachel neuniknou. Pověsí se Ryanovi na krk a začne ho líbat, aby Dita viděla, ke komu patří.



Paige: Měj se krásko. Ozvu se ti a půjdeme na kafe. Musíme si toho hodně co vyprávět.
Dita: Jasně, budu se těšit.
Paige: Jo a Dito! Do dneška mám schovaný VOGUE s tvou obálkou, všem jsem říkala, hele tuhle holku já znám!
Dita: Blázne. (zasměje se)

 ♥

















6 komentářů:

  1. Teda :D Rachel mám rada, aj keď je pravda, že je trochu povrchná a zvyknutá na pozornosť, ale verím, že sa veci urovnajú a aj ona dozreje :-) Všetko chce len čas :-) A stále mám radšej a radšej postavu Paige, je mi veľmi sympatická :D :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Však jsem dobře tušila, že bude průšvih. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Panečku :-) Těším se na příště Zmrzlinka80

    OdpovědětVymazat
  4. Wau,to je super večírek a ta hudba...úplně to oživilo příběh a mám pocit,že se to vážně děje...SUPER!Já mám ráda tu malou,drzou blondýnku ;-)

    OdpovědětVymazat
  5. Teda ta atmosféra baru se ti vážně tou hudbou ohromně povedla a je to úžasně nafocený,člověk má pocit,že je tam s nima :-) .. holky si sice trochu vjely do vlasů,ale určitě se to zas urovná .. nebo snad ne :-D ???

    OdpovědětVymazat
  6. Tak to je podařené... Děláš z Rachel pěknou potvoru :-D ... a musím Ti pochválit fotky Dity a Ryana, mají atmosféru samy o sobě - ta touha z nich je pomalu hmotnou.

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za návštěvu! ♥ Nicole