středa 31. srpna 2016

Models of the Moment - Marisa Pretty Young Thing (Marisa)

Ano, dnešní článek bude věnovaný této krásné panence.
Musím se Vám přiznat, že jsem po otevření balíčku, který mi dorazil ze zahraničí, byla velice zklamaná.
Né snad proto, že by panenka nebyla hezká, ale proto, že mi přišla místo mé zakoupené, vysněné a dlouho očekávané Marisy Beach Baby.
Asi to zklamání znáte, když se na něco hoodně těšíte a nakonec je to uplně jiné, než jste čekali.


V první chvíli jsem se moc nedokázala z panenky radovat, představovala pro mě ono zklamání a tak jsem se rozhodla, že ji pošlu výměnou za jiný kus dál, jelikož by se mi po odečtení nákladů na poštu a zasílání balíčku zpět opravdu nevyplatilo. Jediné štěstí bylo to, že obě Marisy byly za stejnou cenu, tudíž jsem s prodejcem na ebay ani žádné reklamace neřešila, stát se může všechno a panenky si jsou podobné, nakonec můžu být ráda, že mi přišla alespoň "Marisa" a né úplně jiná panenka. :-)




Marisu jsem uložila do skříně s tím, že se časem snad najde někdo, kdo mi na výměnu nabídne kousek, který mě opravdu zaujme.


Po nějaké době jsem se na ní podívala a rozhodla se jí dát tedy šanci, protože moje Marisa nebyla zatím nikde k prodeji za přijatelnou cenu. Oblékla jsem ji do růžových šatů, aby to čekání na nového majitele přečkala u mě důstojně.




Až jsem se do ní zamilovala a rozhodla jsem se, že si ji nechám. Přestala jsem snít o její sestřičce Baby Beach a dala jí šanci a neskutečně si mě svou krásou podmanila. Je neuvěřitelná a tyto světlé barvy jí ohromě seknou




A tak vznikly tyto fotografie. :-)




Teď jsem ráda, že jsem si ji nakonec nechala, je prostě výjimečná
Marise jsem ponechala její vlastní jméno.

6 komentářů:

  1. To som rada, že si jej dala šancu a nakoniec si si ju nechala.:-) Jej tvárička je veľmi zaujímavá, nie je to typická "ľúbivá" tvárička od Mattela a práve to sa mi na nej páči. V týchto šatách do ružova ladena jej oveľa viac pristanú ako jej pôvodný outfit.:-) Gratulujem Ti k nej, u mňa je stále na wish liste.:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Mary, je opravdu skvělá. Kdybych se jí jednou zbavovala (v což momentálně nedoufám :)) tak si na Tebe vzpomenu. :-)

      Vymazat
  2. Je naozaj nepríjemné, keď sa stane nejaká zámena a aj krásny kúsok je veľkým sklamaním, viem si to predstaviť, ale je super, že Marisa dostala šancu, je to krásna bábika, najprv som tieto drsnejšie tváre nemusela, ale už som objavila ich čaro, gratulujem :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Rachelle, pravdou je, že se mi nejdříve Marisy taky moc nelíbily, ale pak si mě získaly. :-) Záměna byla nepříjemná, ale už jsem se s tím naštěstí smířila. :-)

      Vymazat
  3. To muselo být zklamání po otevření krabice. Ale abych pravdu řekla, mě se tahle vždycky líbila o něco víc ;-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za návštěvu! ♥ Nicole