pondělí 29. srpna 2016

Collection 002 - Model No. 02 - Lara / Ana (Amber)

Krásný den!
Dnešní představitelkou je Amber, je to krásná panenka z řady Basics Collection 002 - jeans, modelka s číslem 02 a tváří Lara/Ana.

Přiznám se, že zprvu mě tato panenka neuchvátila natolik jako její kolegyně. Zvláště v originálním oblečku mi oproti ostatním přišla taková mdlá, nezajímavá, ale dala jsem jí šanci - no a nelituji! Tvář Lara je jednou z mých nejoblíbenějších a tuhle panenku mám nakonec velmi ráda. :-)




Převlékla jsem ji do zářivých party šatů a zlatých doplňků, které jí krásně rozzářili. Řekla bych že zlatá je její barva, krásně se k ní hodí. Amber je teď opravdovou nepřehlédnutelnou hvězdou večera no - říká se přece, že šaty dělaj člověka. :-)








Je prostě skvělá a líbí se mi, jak jí barva rtěnky ladí se šatama. :-)



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji Vám za návštěvu! ♥ Nicole