pondělí 13. června 2016

Barbie v pohybu - bruneta - Kelly

Tak...
... a když už jsme v tom představování panenek v pohybu, tak Vám dnes představím ještě druhou panenku z této kolekce, kterou vlastním.

Jak už jsem se zmínila v předchozím článku, když jsem Vám představovala Li-Wei, jedná se o brunetku s tváří Bambi/Teresa.



Stejně jako u předchozí panenky, i tady jsem si nevyfotila krabici. Přiznám se, jsem v tom trošku barbar a vždy jsem tak natěšená, až panenku rozbalím, že krabice zapomínám fotit, ale do budoucna se polepším, slibuji..


Noo, a takto ta krabice vypadá :) foto též z googlu.

Panenka má také 22 pohyblivých kloubů a dle mého názoru je nejhezčí z těch 4 co jsou v prodeji. :)

Je to má první představitelka této tváře, dlouho jsem přemýšlela nad jménem, které bych ji mohla dát až nakonec zvítězilo jméno Kelly, řekla bych, že se na ní skvěle hodí.

 V modernějším outfitu je přímo božská! :)








No, je to prostě kočka! Patří taky k Vaším oblíbenkyním?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji Vám za návštěvu! ♥ Nicole