pátek 29. května 2015

Look Collection - City Shine - Nina

Všem Vám přeji krásný den, dnes bych Vám ráda představila mou úplně první sběratelskou barbie a to z řady Barbie Look Collection z edice City Shine 2015.
Moc se v těch kolekcích, řadách a tvářích nevyznám, tak se mnou prosím mějte trpělivost, kdybych se spletla budu ráda, když mě opravíte :)


Ráda bych Vám představila tuto krásku! Dlouho jsem přemýšlela nad tím, jaké jméno by se k ní hodilo, až jsem v tom měla jasno a ráda bych Vám představila Ninu! 
Která je prostě dokonalá!





 Tato modelka je oděna do stříbrných barev, má dokonale moderní účes a 
s tváří Mackieje dokonale nevinná.







Kolem téhle krásky jsem chodila pár měsíců, obdivovala jsem její krásu, dokonalost, umělé řasy, celkové provedení, až jsem si jednoho dne řekla, že ji prostě musim mít! 





Jak se Vám Nina líbí? :) 
Vlastníte taky některou modelku z kolekce City Shine? :)

2 komentáře:

  1. krásné fotky panenky, kterou dobře znám :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Je nádherná, ja som dlho hľadala tú moju, lebo som nevedela nájsť nejakú so správnou maľbou :-) Tvoja ale nádherná, gratulujem.

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za návštěvu! ♥ Nicole