sobota 1. července 2017

Ollie Lawson - Color infusion - Super model 2016



Ollie Lawson


Color Infusion - Super model 2016

V dnešním článku bych Vám ráda představila svůj další přírustek do sbírky. Tentokrát se jedná zase pro změnu o mužské pohlaví.
Tenhle krasavec není žádnou novinkou, všichni ho už znáte od Kačky jako Bruna.
Tohohle Ollieho jsem nikdy neplánovala ve sbírce mít, ale když se na ebay objevil za dobrou cenu, tak jsem ho tam nemohla nechat. :-) 
Navíc žádného snědého krasavce jsem ve sbírce ještě neměla.


Je to opravdový krasavec. Dorazil mi domů nový, v náhradní krabičce, ale bohužel bez náhradních rukou. Když mi přišel, zase nastal problém s ošacením. Kluků mám víc než oblečků a opravdu není kde brát! Budu jim muset zase pořídit něco nového.
Tuhle krásnou košili (hnědá, na fotce je spíš fialová) jsem si nechala ušít od úžasné a šikovné Ivanky. Díky této skvělé ženě moji kluci nejsou nazí. :-D  A za to jí patří obrovské a vděčné 
DĚKUJI! ♥


Vlasy měl tenhle krasavec teda šílený, vypadal jak zlakovaná ovce, takže jsem mu v první řadě ty vlasy umyla, nemohla jsem se na něj dívat - a nedalo se to ani česat! A musim říct, že hned prokoukl. 


Takže dovolte abych Vám představila krasavce jménem Alejandro Delgado.



13 komentářů:

  1. Je super :- Zmrtlinka80

    OdpovědětVymazat
  2. Všechny tyto panenkovske blogy a facebooky jsou jedna velká vychloubarna. A ukazovani co všechno máme, jen ať závidí. Ze to lidi baví :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to koníček jako každý jiný. Pomocí blogu náš svět sdílíme s lidmi, které zajímá to samé. Samozřejmě že se rádi mezi sebou pochlubíme novými úlovky - protože jsme hrdí na to, že ve své sbírce máme krásný kousek, ale není cílem našeho koníčku se "pouze chlubit", ale sdílet radost. ;) Nevidim na tom nic špatného, dneska se chlubí každý s kde čím, viz. instagram (nové oblečení, luxusní dovolené, značkové telefony a kabelky) - tam je to o chlubení a o závisti, kde si lidé připadají méněcenní. Ale že sdílíme panenku? To vážně někoho pobuřuje? Já své panenky sdílím protože mě to baví, protože ráda fotim, a proto, abych ukázala ostatním, jak jsou krásné a třeba se do nich také zamilovali a díky mému blogu je taky do své sbírky získali. Ale někomu, kdo se neumí ani podepsat a vydává se za anonym asi nemá smysl nic vysvětlovat. ;)

      Vymazat
    2. Když se to někomu nelíbí, ať na to nekouká a nečte !! Nikdo nikoho nenutí ! Zmrzlinka80

      Vymazat
    3. Ja sa čudujem, že keď sa naše hobby s bábikami niekomu neľúbi, tak nech si nájde na internete niečo iného. Veď stačí len otvoriť iné okno. A nie ísť napísať negatívny komentár. Tento anonym asi trpí nedostatkom lásky a možno z neho samotného vychádza závisť z našej radosti zo zbierania bábik.

      Vymazat
    4. Koho to nebaví, nemusí to číst ne? Přepněte si vokno a je vymalováno!

      Vymazat
  3. Gratulujem k novému krásavcovi do zbierky. Je to veľký fešák. Ako som už písala na FB pre mňa patrí do top 5tky najkrajších IT chlapcov. Taký exotický moderný Indián.:-D
    S oblečením pre chlapcov mám i ja problém. Mám doma nemoderné kúsky, ktorých polovica už pre súčasných zberateľských Kenov nie je veľkostne vhodná a v obchodoch nie je nič. Ušiť sa dá, ale pre mňa je ľahšie šiť na Barbie ako na Kenov.:-/ Krásna košeľa.:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to je frajer a jak mu ta košile pasuje, Ivanka je moc šikovná! A krásně jsi ho nafotila, že by po něm mohlo začít slintat spousta sběratelek :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Máš úžasnou partu chlapíků,nestačím je obdivovat.Krásné fotky.Líbí se mi,jak je oblékáš.Mám málo fešáků i z toho důvodu,že nevím kde brát na ně normální oblečení.Fashion Royalty vyrábí samé obleky,ty já sice ráda,ale také bych uvítala něco víc normálnějšího ;-)

    OdpovědětVymazat
  6. Teda tohle je taky kus pořádnýho chlapa jen co je pravda :-D a jsem moc moc ráda,že oblečky jsou využité na 100% a hlavně,že kluci v nich vypadají dobře :-D
    A jestli tohle někomu přijde jako vychloubárna,tak mu to teda nezávidím, asi nebude v životě moc šťastný,tak si to musí kompenzovat tímto způsobem :-( Iva K.

    OdpovědětVymazat
  7. Já nevím, tenhle chlapík ve mě vzbuzuje rozporuplné pocity. Nicméně tady vypadá fakt dobře :-D

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za návštěvu! ♥ Nicole